Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #26 Skrevet 30. desember 2013 Vi har også en veldig blid og samarbeidsvillig gutt, men han har også vist litt trassalder ting nå og da. Og den får han ofte når han får litt motstand. For å si det sånn: hvis mitt barn hadde fått gjort alt etter sin egen pipe, hadde han nok vært verdens mest medgjørlige unge, men vi må jo sette grenser, og gi han litt å kjempe for. Så derfor opplever vi trass. Noen ganger får han bestemme, andre ganger ikke. Er jo slik de får lære og slik de utvikler egoet sitt. Som enebarn er det min plikt som forelder å sørge for at han får litt utfordringer. Min gutt hadde en periode der han ville gå trappa først, og gjorde vi det kunne verden falle i knas. Vi måtte da la han få gå først noen ganger, mens ikke andre ganger igjen. Da kunne det bli en skikkelig trassreaksjon. Dette er sundt mener nå jeg da. Barn er forskjellige, og vi har nok fått en rolig gutt ift gutten til venninna mi, som har mange klikko raseri/trassanfall... Anonymous poster hash: 7cc6f...62d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå