Gå til innhold

jeg er mere gla i familien hans enn han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke noe grei nå men. Sexen dauer, lidenskapen er borte og vi er bare venner nå mer eller mindre. Hjelper hverandre. Men av alle i hele familien hans liker jeg omtrent han minst. Å han ska liksom være kjæresten min :/

Anonymous poster hash: 1b16b...79f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han erctil tider ufordragelig mot sine egne :/

Skrevet

Hva er galt med meg.. :/

Skrevet

Hvorfor føler jeg ikke at forholdet er noe lengre. Han er jo go. Har vert så go mot meg hele tiden. Mens jeg mister mer å mer lyst til og vere med han. Vi har vert sammen lenge. Alle andre liker han. Barnet også. Mens jeg.. jeg vil ha mer andre kvaliteter i han..

Skrevet

Jeg trenger råd til hva jeg skal gjøre,tenke og få meg til og føle annerledes.. jeg vil jo ikke såre han.

Skrevet

Gå ifra han

Anonymous poster hash: d9445...569

Skrevet

Har dere litt kjærestetid? Eller er det hele tiden dere og barnet?

Et forhold trenger pleie og vedlikehold, ellers visner det.

Anonymous poster hash: ce1b8...fce

Skrevet

Det må vel vere mulig å endre dette uten å gå i fra han. Vil jo ikke gå i fra han.. egentlig.

Skrevet

Vi har ikke kjærestetid.. å når jeg prøver på det så er hans svar alltid. Samme for meg. Vi gjør hva du vil.

Skrevet

Det må vel vere mulig å endre dette uten å gå i fra han. Vil jo ikke gå i fra han.. egentlig.

Hva med å få barnevakt og reis på en romantisk ferie bare dere to. Evt en langhelg. Snakk sammen om hva som er galt, prøv å finne ut av det

Skrevet

Hva med å få barnevakt og reis på en romantisk ferie bare dere to. Evt en langhelg. Snakk sammen om hva som er galt, prøv å finne ut av det

det har vi prøvd. Eller. Det ble aldri noe. Fylla er noe han kan. :/ heh.. jeg er så blakk for tiden at jeg kan ikke bevege meg utendørs med mindre jeg må.. butikken å sånn. Alt bare vissner :( skal noe skje må jeg avgjøre alt. Bestemme alt. Vi har ikke noe å prate om sammen en gang. :/

Skrevet

Hva var det som gjorde at dere ble forelsket i hverandre? Finn de positive egenskapene hos hverAndre

Skrevet

Hva var det som gjorde at dere ble forelsket i hverandre? Finn de positive egenskapene hos hverAndre

jeg har ikke vert forelsket i han. Jeg ville egentlig ikke vere i noe forhold. Men så kunne jeg ikke finne noe galt med han heller. Han ga så mye av seg til meg selv om jeg aviste han mye. Så ble vi bare sammen egentlig. Han er overlykkelig han. Det er jeg som sliter.

Skrevet

Jeg tok en sjangs på å bli sammen med han. Han va jo så go. Han hjelper meg med alt og er der for meg og.. han gir jo ikke seg selv da.. han snakker aldri om seg selv og hva han føler. Kunn hva han føler for meg.. og hvor jævelig han elsker meg å sånn. Huff. har motsagt magefølelsen hele veien. Ser det nå når jeg skriver.. :/

Skrevet

Jeg foreslår at du går ifra han. ingen  av dere virker lykkelige. og du er forferdelig irriterende. du vil jo ikke høre på noe jeg sier

Skrevet

Prøv med kjærestetid, unn dere noe sammen, gjør noe sammen, om det bare er for noen timer i uka så må jo det være kjempe bra.

Mannfolk vet ikke alltid sitt eget beste. Noen ganger må de få et sjokk før de skjønner hva som skjer.

Parterapi er jo også bra, timer sammen å alene)

Gi han mere tid, men bruk den tiden til å endre det som skjer mellom dere til noe bra:)

Anonymous poster hash: 2c0ca...453

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...