Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Jeg begynner å bli ordentlig lei og synes han er en drittunge til tider. Jeg synes jeg er konsekvent og jeg har fokus på å aktivisere han, finne på hyggelige ting og snakke mye med han.. han hyler og sutrer og protesterer på alt, påkledning, tannpuss, spising, legging, gå ut, gå inn igjen osv... åhrgh.. jeg blir så sint!!! Anonymous poster hash: 7b8a6...8f2
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Kanskje det er pga været? Værsyk? Anonymous poster hash: 89f27...002
anonymemammaen Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Rett og slett bare trass? Har det vart lenge?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Slik har min gutt vært ett år nå ca. Nettop blitt 5 år. Har funnet ut for noen mnd siden at han har låsninger i nakke og skjevheter, så gått til behandling en dag i uken. Men foreløpig ser vi ikke forbedring på tålmodigheten og oppførselen hans stakkar Ikke lett det der. Alt er liksom galt og man lurer jo som foreldre på om noe mer plager han. Anonymous poster hash: 58136...ec6
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 Oi, kanskje ta han med til en sjekk da.. han hadde KISS som baby og gikk til behandling hos fysioterapeut. Han har igrunn alltid vært utfordrende, men det har blitt verre i det siste.. dvs, han var virkelig trassig fra treårsalderen og ca trekvart år.. og nå er det som om det starter opp igjen på nytt.. jeg hadde jo liksom håpet at vi skulle få noen litt roligere år.. men det er kanskje vanlig at det er sånn ogsp? Tusen takk for svar:-) Hi Anonymous poster hash: 7b8a6...8f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå