Gå til innhold

Er 9 uker på vei og vært på 2 fyllekalas den siste tiden (ante ikke at jeg var gravid)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt uregelmessig syklus etter en abort i sommer og derfor ikke tenkt over dette med ikke kommende mens. Var fordi jeg ble så trøtt og kvalm i det siste at jeg plutselig fattet mistanke og fikk rett. Når jeg tenker tilbake hadde jeg antakeligvis sist mens i midten/slutten av oktober.

får angst med tanke på at jeg kan ha skadet barnet pga av inntak av sprit. Nesten så jeg vurderer abort.

noen andre med samme erfaring hvor det har gått bra med barnet?

Vet jo at mange har drukket før de finner ut at de er gravid, men ikke så langt uti i svangerskapet.

Anonymous poster hash: 9445b...ee2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snakk heller med en lege enn her inne,vi er ikke leger...

Anonymous poster hash: 1031a...2d1
Skrevet

Kan bare snakke for meg selv da jeg var gravid med nummer 1. Drakk 14 tyrker shot m.m og var da 5 uker på vei. Og alt vel med guttungen den dag i dag :)

Men ville nok ha rådført meg med en lege, siden du er endel lengre enn det jeg var. Finnes ingen svar på hva som bra eller ei dessverre :/

Skrevet

Du er ikke den første og ikke den siste, det går somregel bra. Prøv å ikke bekymre deg :)

Ta en prat med legen, eller en privat UL om du føler det kan hjelpe:-)

Anonymous poster hash: 31281...3c7

Skrevet

Skal selvsagt snakke med lege, men ikke så enkelt i jula. Derfor jeg spurte etter erfaringer og ikke råd :-)

Anonymous poster hash: 9445b...ee2

Skrevet

Jeg har vært i den situasjonen. Men jeg var mye verre enn deg. Drakk nesten hver helt, og ruset meg også på piller, hasj og cola ved noen anledninger. Oppdaget at jeg var gravid da jeg var 10 uker på vei, ved en tilfeldighet. 

Tenkte også de samme tankene ang abort, at jeg hadde "ødelagt" barnet. Tilsto for legen, som mente at dette mest sannsynlig ikke hadde noe innvirkning på fosteret. Ønsket egentlig ikke å ta abort, da jeg hadde gjort det en gang tidligere og syntes jeg hadde "brukt opp" den muligheten.

Startet ett nytt liv den dagen, og har idag en frisk og fin 5-åring. Fødte til termin, barnet har vært tidlig ute på utviklingen på alle stadier og er en meget oppegående og normal 5-åring. Ingen tegn til mitt ville liv på barnet. 

Heldigvis..

Anonymous poster hash: 14c54...758

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...