Gå til innhold

Hva er grunnen til at barna dine har forskjellige fedre? Og spør barna om hvorfor de ikke har samme far?

Anbefalte innlegg

Skrevet

???.

Anonymous poster hash: 1698c...ae9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi man puler :)

Anonymous poster hash: ca0ae...bd3

Skrevet

Jeg har to barn med en mann som jeg er skilt fra. Har nå en ny mann og er gravid med han. Ingen har spurt så langt, men nå er barna mine ganske store. Noe som blir litt spesielt i vår situasjon er at mine barn er mørke i huden, barn nr tre får et skandinavisk utseende. Regner med det vil kunne bringe frem noen spørsmål både her og der...

Anonymous poster hash: bf7e9...a4f

Skrevet

Fordi første bf ikke er en snill og hyggelig mann. Ble gravid på siste runde i høyet, flyttet ut kort tid etterpå, fant deretter ut at jeg var gravid. Nå er jeg i et godt forhold med en god mann, og vi venter vårt første barn til sommeren. Jenta mi er 2år, så spørsmålene rundt det temaet har ikke kommet enda.

Skrevet

Far til eldstejenta døde i en bilulykke da hun var 3 år. Far til yngstemann bor vi med. Eldstejenta vet godt hvem far er, hva som skjedde med ham og at samboer ikke er hennes pappa. Yngstemann er bare 1 år og vet ikke stort enda.

Anonymous poster hash: 0e088...53e
Skrevet

Pappan til eldstemann døde når barnet vårt bare var baby.

Fant meg da en ny mann etter hvert og fikk et barn med ham.

Begge barna vet at de har forskjellige fedre, men eldstemann kaller mannen min for pappa da han har vært der i store deler av livet hans. De har ikke spekulert noe særlig i det. (Annet enn at vi ofte prater om han som er død og sånne ting)

Anonymous poster hash: 4e348...c35
Skrevet

Eldste har jeg med en mann fra Australia. Møtte ham under studier der. Kort fortalt; jeg klarte ikke å flytte fra Norge og ned dit da barnet ble født, og han nektet å komme hit (ikke planlagt graviditet...). Mamman min var alvorlig psykisk syk midt oppi dette, og døde to år etter.

Jeg var på besøk der to ganger i løpet av første leveåret. Han har ikke sett sønnen sin på 7,5 år. Er selvsagt hjertelig velkommen, og har alltid vært det - men prioriterer heller ny kone og barn.

Har vært sammen med samboeren siden eldste var 13 mnd, og han kaller ham pappa. Han vet han har en pappa i Australia, men er ikke interessert, iallfall ikke enda. Minste er straks 2 år, og spør ikke enda han heller ;)

Anonymous poster hash: f9905...50a
Skrevet

En bekjent av meg har fire barn med tre menn. To av barna er mørkhudet. Mitt barn begynte å stille spørsmål rundt dette temaet da han var rundt 7 års alderen.

Jeg forklarte bare enkelt at de hadde forskjellige fedre og at det er helt greit.

Barn godtar enkle forklaringer.

Anonymous poster hash: 8f284...ddb

Skrevet

Fordi man puler :)

Anonymous poster hash: ca0ae...bd3

Hahaha, luringen;) :) 

Anonymous poster hash: 1698c...ae9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...