Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Neimat: potet, ris, brød, godteri, kaker, brus og lørdagsmat (pizza, pølser, taco osv). Målet mitt er å spise rene råvarer, masse grønnsaker, og lage mat fra bunnen av. Grunnen til at jeg vil prøve å holde meg unna karbo er fordi jeg kjenner at jeg blir så tung i kroppen av det. Jeg vil også ha en kjøttfri dag i uka, hvor jeg ikke spiser noe som innholder kjøtt. Eks på en dag: Frokost: Havregrøt med kanel og eplebiter Lunsj: En liten salat med et knekkebrød til (salaten vil innholde salat, paprika, ,annanas, mais, avokado osv.) Mellommåltid: En frukt og et glass biola /kultura Middag: torsk med grønnsaker, litt krem fresh. Kveldsmat (om jeg er sulten): Et glass kultura og et knekkebrød. Det vil jo variere fra dag til dag. Litt usikker på hva jeg skal erstatte potet, pasta og ris med men.. tror det blir bare grønnsaker :-) noen som har noen tips så er det bare å komme med de.. men tror dere jeg vil gå ned? Skal spise små porsjoner til hvert måltid :-) Anonymous poster hash: f7c68...28c
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Og du skulle unngå karbo sa du?!!? Hva inneholder da dine knekkebrød, frukt og havregrøt?! Anonymous poster hash: b698e...f6d
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Og du skulle unngå karbo sa du?!!? Hva inneholder da dine knekkebrød, frukt og havregrøt?! Anonymous poster hash: b698e...f6d Åja, men det er ikke noe lavkarbo jeg skal gå på. Vil bare holde meg unna visse type matvarer fordi jeg blir så tung i magen av det. Ikke lavkarbo, normalkost men mindre og sunnere? :-) Anonymous poster hash: f7c68...28c
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Google grovkarbo, det er nok det kostholdet du vil legge deg på og det er masse gode tips å få på nett... Anonymous poster hash: 49790...879
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Google grovkarbo, det er nok det kostholdet du vil legge deg på og det er masse gode tips å få på nett... Anonymous poster hash: 49790...879 Det skal jeg gjøre! Takk:-D Anonymous poster hash: f7c68...28c
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 Om du vil gå ned i vekt avhenger jo av vekten din, hvor mye du har å ta av, aktivitetsnivå m.m Er du stor, vil du nok miste vekt i starten med å kutte ut visse matvarer å spise sunnere, men om du er normalvektig/lett overvektig og vil ned i vekt må du nok gjøre mer utav det. Lykke til :-) Anonymous poster hash: c3793...c2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå