<3 2G <3 Skrevet 30. desember 2013 #26 Skrevet 30. desember 2013 Jeg fridde etter tre mnd, giftet oss året etter.
LME1001 Skrevet 30. desember 2013 #27 Skrevet 30. desember 2013 Ble sammen i 2000, forlovet oss i 2004. Brøt forlovelsen og var hver til sitt ei lita stund, men fant raskt tilbake til hverandre (2005). Forlovet oss på ny i 2010 og giftet oss et halvt år etterpå, er fortsatt gift i dag og venter nr 2 😄
Mamsemums Skrevet 30. desember 2013 #28 Skrevet 30. desember 2013 Jeg er også enig med overlord. Ekteskap er noe voksne mennesker som er sammen blir enige om å inngå. Og nei, jeg er ikke bitter, ei heller misunnelig på romantiske frieri. Jeg synes ikke det er det minste romantisk og hadde mannen min (jepp, vi er gift og det uten noen form for frieri) lagt i vei med noe som her inne oppfattes som romantisk frieri hadde jeg IKKE satt pris på det. Vi gjør romantiske/hyggelige ting for hverandre hele tiden i hverdagen. Jeg skjønner jo at jeg og mine meningsfeller er i undertall, men det får vi vel tåle akkurat som dere med frierifantasier må tåle at vi synes det er tåpelig.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #30 Skrevet 30. desember 2013 Etter nesten sju år sammen fridde jeg. Fire måneder etter dro vi på ferie og giftet oss. Vi hadde barn sammen og begge visste at vi skulle leve sammen, men det var uansett en fin opplevelse og veldig sterkt å inngå løftene. Anonymous poster hash: 986d3...0dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå