Gå til innhold

lenge hadde dere hvert sammen når han fridde.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ble dere forlovet.

Anonymous poster hash: 9df99...506

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor spør du HAN?

Mange damer som frir også da. :)

Anonymous poster hash: 4ef97...073
Skrevet

Vi giftet oss da vi hadde vært sammen i 2 år.

Ingen fridde, vi bare ble enige om å gifte oss da vi kjøpte hus sammen og begynte planlegge barn. Var ikke forlovet i det hele tatt, reiste bare på ferie og kom hjem som gift, ingen visste noe om gifteplanene...

Anonymous poster hash: f1725...124
Skrevet

Vi hadde vært sammen i nesten 3 år og planla å bli gravide med første når han fridde. Vi giftet oss aldri og det ble brudd noen år senere. Etter 1 1/2 år fra hverandre fant vi tilbake til hverandre igjen og jeg fridde til han (med dato for bryllupet) 1 år etter ar vi fant tilbake til hverandre. Nå er vi gift :)

Skrevet

var sammen i 4 år før han fridde,og giftet oss 2 år etterpå

Anonymous poster hash: 363b7...227
Skrevet (endret)

Vi hadde vært sammen i tre mnd :) Veldig tidlig! Giftet oss halvannet år senere. Vært gift i snart 5 år :)

Endret av frueoglille
Skrevet

8 1/2 mnd. Giftet oss 4 år senere og har nå vært sammen i snart 8 år.

Skrevet

Akkurat 1 år etter at vi ble sammen :)

Skrevet

Fridde etter 2,5 år. Giftet oss ett år senere.

Skrevet

I min verden frir ikke oppegående, likestilte voksne mennesker til hverandre. Man blir enige om å gifte seg (eller å la være).

Skrevet

Heldiggriser :P her har vi vært sammen i 11 år, og han har ikke fridd. Han sier han skal være den som frir. Yeah right :P

Anonymous poster hash: d85e7...0be

Skrevet

I min verden frir ikke oppegående, likestilte voksne mennesker til hverandre. Man blir enige om å gifte seg (eller å la være).

Ehh, bitter much?! 

Å bli fridd til, handler ikke om likestilling! Det handler om romantikk! Jizez! 

Anonymous poster hash: 12ac8...99f

Skrevet

Ehh, bitter much?! 

Hvorfor skulle jeg være bitter? Mange ser nok på mg som kynisk, men jeg ser meg selv som realistisk og fornuftsstyrt.

Mange frir til partneren sin etter å ha fått barn. Aldeles patetisk spør du meg. Man har da fått barn sammen som er den største forpliktelsen her i verden, og så skal det liksom være romantisk at den ene spør den andre om de vil dele livet sammen? Svaret på det burde jo være innlysende all den tid man har valgt å stifte familie.

Skrevet

Ehh, bitter much?!

Hvorfor skulle jeg være bitter? Mange ser nok på mg som kynisk, men jeg ser meg selv som realistisk og fornuftsstyrt.

Mange frir til partneren sin etter å ha fått barn. Aldeles patetisk spør du meg. Man har da fått barn sammen som er den største forpliktelsen her i verden, og så skal det liksom være romantisk at den ene spør den andre om de vil dele livet sammen? Svaret på det burde jo være innlysende all den tid man har valgt å stifte familie.

Oi så nedlatende du er! Men navnet "overlord" sier jo sitt da om hvordan du ser deg selv. Du er tydeligvis utnevnt av deg selv til å dømme alle som ikke er lik deg selv. Og takk Gud er ikke alle som deg!

Anonymous poster hash: 5358e...187

Skrevet (endret)

Oi, så nærtagende du er :-)

Endret av overlord
Skrevet

Vi hadde vært sammen i tre mnd :) Veldig tidlig! Giftet oss halvannet år senere. Vært gift i snart 5 år :)

Nesten likt hos oss, men giftet oss to år etter frieriet da. :)

Skrevet

Hadde vært sammen i to år når han fridde, gifter oss etter tre år :)

Skrevet

3 mnd, giftet oss 6 mnd etter det igjen. Har nå vært gift i 10 år.

Skrevet

En uke. Ble enige tre uker etterpå.

Giftet oss dermed etter ca 1mnd sammen, vært gift i 5år nå.

Anonymous poster hash: 731ae...27d
Skrevet

Jeg var ganske tydelig at jeg ikke stifter familie som samboer. Så her fridde mannen etter 1,5 år, så flyttet vi sammen og giftet oss 8 måneder senere. Barn 1,5 år senere. Vi er gift i straks 10 år.

For min del har ekteskap ikke mye med romantikk å gjøre, men er et uttykk for gjensidig forpliktelse. At dette blir mer og mer utvannet syns jeg er litt tragisk. Jeg er forresten hverken kristen eller Krf-velger. :tongue:

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Han har fremdeles ikke fridd og nå har vi vært gift i 18 år.  

Skrevet

Jeg er enig med overlord her....Barn er en langt større forpliktelse enn ekteskap! Dessuten finner JEG det patetisk at voksne kvinner i dag trenger å leve ut en infantil disneyprinsesse fantasi og bruke 100-vis av tusen kroner på den for å entre ekteskapet. 

Men ekteskapet er et fint juridisk rammeverk for et samliv, så vi gifter vel oss en dag :)

Anonymous poster hash: 6248e...a22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...