Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Babyen min sover omtrent ikke på dagtid. (Sover max 10 timer i døgnet) Eneste stedet han roer seg er i babybjørn vippestolen. Jeg har de siste dagene latt han ligge der ca 3-4 ganger om dagen i en halvtimes tid om gangen. Da sovner han. Hører og leser overalt at så små ikke skal ligge i vippestol, men det er vel bedre at han får seg et par timer søvn? Eller er det skadelig for noe? Hilsen førstegangs mamma som trenger å få gjort litt husarbeid... Anonymous poster hash: 0e637...f25
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Det er skadelig for ryggen til barnet. De skal ikke sove i vippestol. Kjøp deg et godt bæresjal. Anonymous poster hash: 02be7...627
Vil Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Nei det må du vente med et par måneder til
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Du bør finne en annen løsning ja:) Anonymous poster hash: 827b6...091
*Smiley* Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 (endret) Babybjørn vippestol kan legges helt ned så ikke farlig å sove i den.Hvis babyen roer seg der så er jo det fint..Og ja det er bra at barnet får sovet litt:) Endret 29. desember 2013 av *Smiley*
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 har du forsøkt å flytte han etter han sovner? Min sovnet ofte i vippestolen, lot han sove i ca 5 minutter sånn at han sovnet godt, så bar jeg han over i vognen Gikk HELT fint Anonymous poster hash: fbbee...16a
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #7 Skrevet 29. desember 2013 jeg fikk beskjed om at babybjørn var greit å sove i så lenge den var lagt helt ned.. min skrek mye og sov mye under kjøkkenvifta i babybjørnen Anonymous poster hash: fd705...310
Musemorbr / Skrevet 29. desember 2013 #8 Skrevet 29. desember 2013 Hvis vippestolen kan ligge helt flatt er det ufarlig. Hvis ikke hadde jeg prøvd å få lånt meg en sånn vippestol heller enn å ta sjansen med en som ikke er så bra.
BareMas Skrevet 29. desember 2013 #9 Skrevet 29. desember 2013 Jeg hadde en myk og god vippestol da mini var skikkelig mini, og den sov hun ofte i. Denne kunne legges helt flatt, så det var ikke noe verre enn å sove i vogn eller seng. Hun sovna utelukkende på meg de første ukene, men våknet med en gang om hun ble lagt i vugga, men ikke i vippestolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå