Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Tre barn sammen og jeg har 1 barn fra et tidligere forhold. Har klandret meg selv lenge for at vi ikke får det til å fungere. En dag for noen uker siden datt det ned i hodet på meg; dette er faktisk ikke bare min skyld! Mannen bidrar med fint lite i forholdet. Sier han elsker meg, men det alene er ikke alltid nok. Var sårt da det endelig gikk opp for meg at han ikke elsker meg nok til å jobbe for forholdet. For barna våres.. At vi skal klare å ha en familie. Etter det har jeg mest vert sint og lei. Samtidig er det litt godt å tenke at jeg kanskje en dag skal kunne finne lykken med en annen mann. (tenker noen år frem i tid selvsagt) Huset må vi nok selge, og er mye praktisk å ordne opp i. Blir trangt økonomisk, og må bytte jobb siden jeg nå jobber skift. Får håpe alt ordner seg etterhvert. Anonymous poster hash: 75244...594
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Blir helt imponert over slike konklusjoner midt i romjula! Og for ikke å snakke om at alle gode ting er tre?! Lykke til da! Anonymous poster hash: 55881...6ed
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Huff det er en modig (om jeg kan kalle det det) å komme med en slik konklusjon. Det er tøft når det står på, men som du selv sier, det blir bedre. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Jøss, du tenker allerede på familieforsøk 3.0? Anonymous poster hash: a426a...8df
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Spesielt Anonymous poster hash: de9ff...798
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 Jøss, du tenker allerede på familieforsøk 3.0? Anonymous poster hash: a426a...8df Nei, selvsagt ikke Men, jeg håper jeg med tid og stunder finner en mann jeg kan bli lykkelig med. Er som sagt flere år frem i tid. Anonymous poster hash: 75244...594
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå