Gå til innhold

Da blir det brudd for oss....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tre barn sammen og jeg har 1 barn fra et tidligere forhold. Har klandret meg selv lenge for at vi ikke får det til å fungere. En dag for noen uker siden datt det ned i hodet på meg; dette er faktisk ikke bare min skyld! Mannen bidrar med fint lite i forholdet. Sier han elsker meg, men det alene er ikke alltid nok.

Var sårt da det endelig gikk opp for meg at han ikke elsker meg nok til å jobbe for forholdet. For barna våres.. At vi skal klare å ha en familie. 

Etter det har jeg mest vert sint og lei. Samtidig er det litt godt å tenke at jeg kanskje en dag skal kunne finne lykken med en annen mann. (tenker noen år frem i tid selvsagt)

Huset må vi nok selge, og er mye praktisk å ordne opp i. Blir trangt økonomisk, og må bytte jobb siden jeg nå jobber skift. Får håpe alt ordner seg etterhvert.

Anonymous poster hash: 75244...594
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir helt imponert over slike konklusjoner midt i romjula! Og for ikke å snakke om at alle gode ting er tre?! :D Lykke til da!

Anonymous poster hash: 55881...6ed

Skrevet

Huff det er en modig (om jeg kan kalle det det) å komme med en slik konklusjon. Det er tøft når det står på, men som du selv sier, det blir bedre. Lykke til! :)

Skrevet

Jøss, du tenker allerede på familieforsøk 3.0?

Anonymous poster hash: a426a...8df
Skrevet

Spesielt

Anonymous poster hash: de9ff...798

Skrevet

Jøss, du tenker allerede på familieforsøk 3.0?

Anonymous poster hash: a426a...8df

Nei, selvsagt ikke ;) Men, jeg håper jeg med tid og stunder finner en mann jeg kan bli lykkelig med. Er som sagt flere år frem i tid.

Anonymous poster hash: 75244...594

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...