Gå til innhold

Bidrag.. privat avtale eller via NAV ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bf har foreslått å gi 1000 kr mnd i bidrag. Hadde jeg gått via NAV, så hadde jeg fått tre ganger å mye tror jeg. Jeg er ikke ute etter å flå han, men vet at han har dritgod økonomi selv nå etter bruddet. Jeg leier leilighet og har ikke så mye å rutte med. Tenker kanskje å be om 1800.. Bf tjener ca 700 000 i året.

Anonymous poster hash: a31fc...e23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Via nav, da får du det du skal... 

Anonymous poster hash: 81e4c...6f4
Skrevet

Alltid via NAV!

Anonymous poster hash: 7265c...01c

Skrevet

Gå via Nav :)

Anonymous poster hash: b487d...103

Skrevet

Nav!

Ikke tenkt på privat avtale engang, når mennene i utgangspunktet er gjerrige er det bare nav som gjelder.

Anonymous poster hash: 43910...01c
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

1000 kr i mnd med inntekt på 700 000?? Gå gjennom nav, da er du også sikret om han skulle slutte å betale!

Skrevet

Hva hvis dere begynner å krangle da, blir uenige, er han til å stole på? 

Kanskje han trenger penger til noe annet en dag og da utsetter han pengene som du skal ha o.l? Ikke vet jeg, men nav er nok lurt! 

Har dere bodd sammen lenge? 

Anonymous poster hash: 81e4c...6f4
Skrevet

Jeg har privat. Min ex er ufør og betaler 1700 pr mnd. Dette kom vi frem til sammen. Jeg hadde nok fått mindre om vi gikk via NAV.

Anonymous poster hash: 20820...dbe

Skrevet

Jeg kunne fint hatt privat avtale, men hadde ikke godtatt så lite om han har veldig god økonomi. Skriv ned alle avtaler og få han til å signere. Om det blir kluss kan du ta det gjennom nav. Da har du litt stille pressmiddel, han burde vite at han tjener på å betale deg fast.

Vi hadde privat avtale når vi var fra hverandre og det funket helt fint for oss :)

Skrevet

Vi tok privat avtale. 2000 kr. Han hadde da en inntekt på ca 350 000. Burde vel gått via nav, men vi hadde ett veldig av og på-forhold, og han bidro noe ellers også. Vi ble sammen igjen før barnet fyllte året, og jeg så vel den komme, derfor gadd jeg ikke å involvere nav for å få det jeg skulle hatt.

Hadde det ikke vært slik, hadde jeg selvsagt tatt det via nav og fått det jeg burde hatt. 

1000kr var stusslig lite for en med 700 000 i inntekt. Tror du skal ha vesentlig mer enn 3 ganger den summen der. Har dere brukt kalkulatoren på nav for å få vite sånn ca hva han burde betale? Det er en god indikasjon, men den regner gjerne noe mindre enn hva man faktisk skal betale. 

Anonymous poster hash: d16bf...df6
Skrevet

Jeg skjønner ikke, hva har fars inntekt med saken å gjøre!? Jeg tenker at det viktigste er hvor mye barnet faktisk "koster" pr/ mnd, og ikke hva far tjener! Synes mange damer blir så grådige. Tenk heller på hva du selv tjener, og jobb for å forsørge deg og ditt barn, og mindre på hva far har i inntekt 👼

Anonymous poster hash: 301fd...c72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...