Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Fikk angstanfall etter krangel med mannen . Vi tenker på å gå fra hverandre . Føler meg så inderlig svak som fikk anfall .. Klarte ikke puste , hele kroppen ble nummen og fungerte ikke.. Anonymous poster hash: 99ac5...7f9
Sokkedyret Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Jeg hadde også fått et angstanfall hvis mannen kansje gikk fra meg!! Håper det ordner seg!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Går greit nå . Fryktelig slapp og sliten bare . Og skamfull fordi jeg føler meg svak . Mamma , pappa og søster var også vitne til det .. Anonymous poster hash: 99ac5...7f9
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Har angstanfall ofte. Du kan lære deg teknikker som gjør det mindre skremmende. Hvis det er det at mannen din skal forlate deg du er redd for, så må du gjøre noen grep for at det skal bli mindre skremmende. Tenker feks på sette deg inn i økonomien din, se på stønaden du har rett på , barnefordeling osv. Har blitt forlatt selv, det er ikke verdens ende men veldig tøft når en står midt oppi det. Lykke til! Anonymous poster hash: c5423...db2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå