Gå til innhold

Samsung nettbrett, anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt ”grønn” på sånn, så trenger litt hjelp.

Skal ha et nettbrett, hvor guttungen kan spille litt spill.

Men også et nettbrett som mor kan bruke. Blir vel stort sett til nettsurfing på meg regner jeg med J

Når det står WIFI-grensesnitt under produktet,  kan det ikke brukes SIM kort i det da?

(Sett litt på elkjøp og expert)

Noen anbefalinger til et rimelig (maks 2000)  nettbrett, gjerne Samsung (ikke apple)

Har sett litt på Samsung Galaxy TAB 3 7” 32GB? Noen som har erfaring med dette?

Anonymous poster hash: a2363...3f2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Jeg kjøpte dette før jul, altså det største. Minstemann på 6 år har det som er på 7 tommer. Jeg synes det største er best mtp skjermen, ellers er de helt lik :)

Anonymous poster hash: 1016a...e5b

Skrevet

Takk for svar :)

Er du/dere fornøyde?

Skrevet

Jeg har det nettbrettet du skriver øverst, og er veldig fornøyd. Passer perfekt til både meg og sønnen min, selv om det er noen apper fra iPad'en som ikke går an å få på Samsung. Er jo også apper på Samsungen som ikke er på iPad'en, forresten. 

Bruker den omtrent bare til å surfe, bruker apper og hører på musikk. Ble positivt overrasket ;)

Anonymous poster hash: b640a...b65
Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd, skulle egentlig kjøpe iPad, men ble overtalt til samsung ;) Det var samme pris.. Har vel alt i samsung nå, tv, hjemmekinoanlegg, brett og tlf ;) Har ikke hatt noen problemer, og det er lett å bruke :)

Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd, skulle egentlig kjøpe iPad, men ble overtalt til samsung ;) Det var samme pris.. Har vel alt i samsung nå, tv, hjemmekinoanlegg, brett og tlf ;) Har ikke hatt noen problemer, og det er lett å bruke :)

Hvilken type samsung har du/hvor skjerm?

Skrevet

Hvilken type samsung har du/hvor skjerm?

Hvor stor skjerm, skulle det stå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...