Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Jeg synes alle som kommenterer han er så negative. Hvorfor? Anonymous poster hash: 5112c...eef
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Oi, enda en begrunnelse for å få skrive det fine ordet fotballfrue.... *spy* Interessen min har helt avtatt i takt med alle idiot innlegg om henne her! Takk!! Anonymous poster hash: 08cb9...b74
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Jeg følger minimalt med, men jeg tror han sier at Beyonce er feit og muligens fungerer som en som "forer" fotballfruen til i overkant mye perfeksjonisme og kroppsfokus. Men det er meget mulig jeg tar feil. Anonymous poster hash: ff1ee...a8d
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Fordi han overkjører konen, mener Beyonce er 20 kilo overvektig (Faren min kalte meg feit da jeg var barn, jeg fikk spiseforstyrrelser, så frykter for datteren hans) Og han har en barnslig måte å debattere og henge ut folk på. Anonymous poster hash: 77e6b...dee
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Fordi han er det nærmeste man kommer en ps___p__t. Anonymous poster hash: 70eeb...329
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 vet ikke hvem han er ,annet en en drittdårlig benkesliter Anonymous poster hash: b64fe...6f0
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #7 Skrevet 29. desember 2013 Fordi han gjør mye rart, som f.eks å lete opp folk som har skrevet kritiske kommentarer på bloggen til fruen og truer dem (de legger jo igjen mailadresse når de kommenterer, og ha leter de opp på facebook). Han tåler overhodet ikke kritikk av hverken seg eller fruen, og sier ting som er helt bak mål, som at beyonce er feit og fruen normalvektig. Men han har faktisk noen fornuftige utspill innimellom også altså, han er ikke helt idiot. Anonymous poster hash: 7d36d...536
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #8 Skrevet 29. desember 2013 Fordi han gjør mye rart, som f.eks å lete opp folk som har skrevet kritiske kommentarer på bloggen til fruen og truer dem (de legger jo igjen mailadresse når de kommenterer, og ha leter de opp på facebook). Han tåler overhodet ikke kritikk av hverken seg eller fruen, og sier ting som er helt bak mål, som at beyonce er feit og fruen normalvektig. Men han har faktisk noen fornuftige utspill innimellom også altså, han er ikke helt idiot. Anonymous poster hash: 7d36d...536 Enig. Virker kontrollerende og arrogant. Anonymous poster hash: 33bec...c34
2barns mor Skrevet 29. desember 2013 #9 Skrevet 29. desember 2013 Nå aner jeg ikke hvem denne mannen er, å har aldri hørt hans uttalelser, har bare sett bilde av han sammen med kona i medier. Men tror dere ikke dette er utspill som gjør at det blir flere lesere til bloggen? Jeg bare spør.. selv har jeg vært innom der ett par ganger, å synes de har et flott hjem. (jeg er ikke opptatt av mat, slanking osv., så den bloggen er ikke noe for meg)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #10 Skrevet 29. desember 2013 Pga han fremstår som ekstremt lite smart og er en dårlig fotballspiller som tror han og fruen er svaret på Norges Beckhamfamilie, noe de absolutt ikke er. Anonymous poster hash: 10f4d...64d
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #11 Skrevet 29. desember 2013 Bortsett fra at han er en svært middelmådig fotballspiller, og sikkert får en del pes fra treneren? Aner ikke. Anonymous poster hash: dad34...0ca
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #12 Skrevet 29. desember 2013 Har aldri sett fyren engang Anonymous poster hash: 02816...262
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå