Gå til innhold

Nå er det vist slutten på og shave seg....

Anbefalte innlegg

Grrr, er nesten 26 uker, og klarer ikke og shave dåsa som normalt... Irriterende, for klarte det selv hele tiden med førstemann.... Så nå får mannen trå til og hjelpe til...

Haha, veit det er latterlig innlegg ;)

Anonymous poster hash: 676ee...631

Fortsetter under...

Jeg gikk på salong forrige svangerskap og ble vokset. Ingen hyggelig opplevelse, men hva gjør man ikke for forfengelighet:)Anonymous poster hash: d39d6...824

Hvor lenge holdt det?

Jeg gikk på salong forrige svangerskap og ble vokset. Ingen hyggelig opplevelse, men hva gjør man ikke for forfengelighet:)Anonymous poster hash: d39d6...824

Hvor lenge holdt det?

Holdt et par uker på meg.

Anonymous poster hash: d39d6...824

Gjest anouschka with Love

Jeg går hver 4. Uke på brasiliansk voksing. Anbefales! Er ikke vondt i det hele tatt etter å ha gjort det mer enn tre ganger. Men ingen barbering i mellomtiden! Da blir hårene mye lettere å vokse😊

Annonse

Hei, kommer inn her for sitter med et litt annet problem som omhandler det samme. Jeg føler at jeg blir så sår og får en klø ved mye barbering under svangerskapet. Irriterende når hår vokser ut igjen. Jeg er 21 uker og ser fortsatt men plages med å være  mer ømfintlig. Noen råd? Har vokset også tidligere og liker godt resultatet men hater å spare. 

Anonymous poster hash: a71f2...a0f

Hei, kommer inn her for sitter med et litt annet problem som omhandler det samme. Jeg føler at jeg blir så sår og får en klø ved mye barbering under svangerskapet. Irriterende når hår vokser ut igjen. Jeg er 21 uker og ser fortsatt men plages med å være  mer ømfintlig. Noen råd? Har vokset også tidligere og liker godt resultatet men hater å spare.  Anonymous poster hash: a71f2...a0f

Har du prøvd den til asan som du bruker etter barbering? Syns den hjelper litt :)

Grrr, er nesten 26 uker, og klarer ikke og shave dåsa som normalt... Irriterende, for klarte det selv hele tiden med førstemann.... Så nå får mannen trå til og hjelpe til...

Haha, veit det er latterlig innlegg ;)Anonymous poster hash: 676ee...631

Haha know the feeling!! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...