Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Bor i Bærum, og her er det ingenting som tilsier at det skal bli vinter med det første. Masse plussgrader og ikke snø.. Erfaringsvis, blir det snø her på nyåret?? Anonymous poster hash: 3f7a7...49f
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 jeg er vokst opp i Bærum, lenge siden jeg har opplevd at det ikke var snø til jul. Men var et par vintre da jeg var barn det var slik, MEn det kom alltid ordentlig snø etter jul, så har aldri opplevd en helt snøløs vinter. Men moren min sier det har hendt da, på 80-tallet. Anonymous poster hash: 2f3e8...43c
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Min første vinter i Bærum, og jeg har jo hørt at det som regel blir snøføre i november-desember. Men ser ikke ut som at det blir snø med det første synes jeg.. 8+ i skyggen og sol idag. Rart om det plutselig skal bli -15 en dag. Men tiden vil vise Anonymous poster hash: 3f7a7...49f
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Min første vinter i Bærum, og jeg har jo hørt at det som regel blir snøføre i november-desember. Men ser ikke ut som at det blir snø med det første synes jeg.. 8+ i skyggen og sol idag. Rart om det plutselig skal bli -15 en dag. Men tiden vil vise Anonymous poster hash: 3f7a7...49f ja det stemmer det, det er ikke vanlig sånn som det er nå! men det hender i blant. Jeg venter på snøen selv, har lyst til å gå på ski:) Anonymous poster hash: 2f3e8...43c
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Ja, jeg er rimelig sikker på det blir ordentlig vinter etter hvert. Slik som det er nå er vel heller unntaket om man sammenligner med de siste årene. I fjor var det jo beinkaldt og snø alt i november. Den "beryktede" vinteren 2009-2010, der det var 20 minus i ukesvis, hadde heller ikke snø eller spesielt kaldt vær før jul, det begynte ved romjulstider... Anonymous poster hash: e313a...17b
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 Ikke i år, nei. Hundre prosent sikkert. Anonymous poster hash: 41e05...804
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå