Gå til innhold

Kringsjå skole i Kristiansand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaringer?

Anonymous poster hash: 1e40f...817

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verdens beste skole :) Har ikke barn der, men gikk der selv. Da var det 1.-10.-klasse, nå er det vel bare barneskole. Hvis dere bor på Tømmerstø er det sykkelsti gjennom skogen, og derfor ingen biltrafikk. Veldig fine uteområder: 3 fotballbaner, 1 håndballbane, 1 basketbane, stor lekeplass, og det beste av alt: skog rundt hele skolen. Rektor og flere av lærerne er fra nærområdet.

Jeg har aldri lengta tilbake til videregående, men Kringsjå har jeg ofte lengtet tilbake til!

Anonymous poster hash: 120ea...f31

Skrevet

Så bra! Takk for svar :) Er det noen her som har barn der nå?

HI

Skrevet

Etter hva jeg har hørt, så er alle skolene der ute veldig bra ( Dvergsnes,Kringsjå, Holte)

Anonymous poster hash: ac71a...471

Skrevet

Jeg har en som begynte der nå i år. Det er bare fantastisk der, både skole og SFO. Lite og oversiktlig og barna blir sett. Lav terskel for å ta kontakt med lærere etc. Veldig god atmosfære.

Anonymous poster hash: 082f9...9dd
Skrevet

Jeg har en som begynte der nå i år. Det er bare fantastisk der, både skole og SFO. Lite og oversiktlig og barna blir sett. Lav terskel for å ta kontakt med lærere etc. Veldig god atmosfære.

Takk for svar :) bor dere langt una skolen? Hvordan er skoleveien?

HI

Skrevet

Dytt :)

Skrevet

Tenker det er 3 km, det er sykkelsti hele veien fra der vi bor. 

Skrevet

Verdens beste skole :) Har ikke barn der, men gikk der selv. Da var det 1.-10.-klasse, nå er det vel bare barneskole. Hvis dere bor på Tømmerstø er det sykkelsti gjennom skogen, og derfor ingen biltrafikk. Veldig fine uteområder: 3 fotballbaner, 1 håndballbane, 1 basketbane, stor lekeplass, og det beste av alt: skog rundt hele skolen. Rektor og flere av lærerne er fra nærområdet.

Jeg har aldri lengta tilbake til videregående, men Kringsjå har jeg ofte lengtet tilbake til!

Anonymous poster hash: 120ea...f31

Haha. Gikk der selv! Lurer på hvem du er :-P

Ikke verdens beste skole at all. Helt ok.

Anonymous poster hash: 33dba...b46

Skrevet

Fantastisk bra skole. Har 2 barn der nå. Vi har vært veldig fornøyde hele tiden.

Anonymous poster hash: fd9cf...a4d

Skrevet

Fantastisk bra skole. Har 2 barn der nå. Vi har vært veldig fornøyde hele tiden.

Kjempebra å høre :) vi skal flytte sørover til sommeren, og det ser ut som vi havner ved den skolen :) hvor bor dere? (Ca) hvor gamle er barna?

HI

Skrevet

Fantastisk bra skole. Har 2 barn der nå. Vi har vært veldig fornøyde hele tiden. Anonymous poster hash: fd9cf...a4d

Kjempebra å høre :) vi skal flytte sørover til sommeren, og det ser ut som vi havner ved den skolen :) hvor bor dere? (Ca) hvor gamle er barna?

HIAnonymous poster hash: 1e40f...817

Vi bor i fidjeåsen. Supert nabolag! Ungene er 9 og 11 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...