frk Nilsen Skrevet 29. desember 2013 #26 Skrevet 29. desember 2013 Lukter fest lang vei Sikkert med middag, dessert og nattmat! Hadde du sagt de kunne ta seg et glass vin fra barskapet hadde det nok bare vært smuler der og
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #27 Skrevet 29. desember 2013 Du sa vi kunne forskyne oss med alt av mat i huset... Anonymous poster hash: 3b729...9cc særr er det dere? Anonymous poster hash: c565a...634
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #28 Skrevet 29. desember 2013 Du sa vi kunne forskyne oss med alt av mat i huset... Anonymous poster hash: 3b729...9cc særr er det dere? Anonymous poster hash: c565a...634 Neppe. Er nok et troll som prøver seg. Anonymous poster hash: ad0b8...2f2
Englenemine Skrevet 29. desember 2013 #29 Skrevet 29. desember 2013 Hehe er nok et troll som svarte ja og om ikke ..... Forskyne seg av alt betyr ikke spise som om man har bulimi to dager ei heller pakke det ned ta med hjem. Betyr normalt inntak av mat og snop slik man gjør i eget hjem.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #30 Skrevet 29. desember 2013 Takk for svar. Jeg skal hør med naboene imorgen om det har vært fest her. Kommer ikke til å be dem om å være husvakter igjen. Hi Anonymous poster hash: 4b499...d06
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #31 Skrevet 29. desember 2013 Merkelig de har forsynt seg for en helt uke på noen få dager.. Anonymous poster hash: c565a...634
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #32 Skrevet 29. desember 2013 Si i fra til dem å til foreldra Anonymous poster hash: c565a...634
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #33 Skrevet 29. desember 2013 Jeg føler meg i alle fall litt bedre nå. Var redd for at jeg var kjip og smålig. Av hensyn til husfreden i slekten kommer jeg ikke til å gjøre noe større nummer ut av det. Jeg kommer heller ikke til å be dem om å passe hus igjen. Takker for gode svar Anonymous poster hash: 4b499...d06
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #34 Skrevet 29. desember 2013 Jeg ville heller ikke sagt noe, men heller ikke spurt de igjen... Når de etterhvert sikkert kommer til å tilby seg å være huspassere igjen om dere skal bort ville jeg svart med en lurt smil at det ble så dyrt å ha dem som huspassere sist at neste gang vil dere nok finne en annen løsning... Da forstår de nok at de dro det litt for langt i jula. Anonymous poster hash: 8a9b3...988
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #35 Skrevet 29. desember 2013 Huff frekke huspassere ja! Anonymous poster hash: 192fd...859
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #36 Skrevet 29. desember 2013 I utgangspunktet utrolig frekt ja, men kommer litt an på hvordan du formulerte deg også. Hvordan sa du det med maten, sa du f.eks at det var bare å forsyne seg, sa du at du hadde fylt opp kjøleskapet til dem el.l? De kan jo ha misforstått og trodd at alt var til dem... Eneste forklaringen jeg kan komme på, kan ikke forestille meg at noen er så frekke ellers. Med mindre det stemmer at de har hatt fest da. Anonymous poster hash: 5fbee...bbc Men om de trodde alt var til dem, er det ikke likevel frekt å ta med seg ALT av mat hjem etter endt opphold? Hvis jeg hadde vært i samme situasjon hadde jeg tenkt at jeg kunne kose meg når jeg passet huset, ikke at jeg kunne pakke bilen full med alt av rester når jeg skulle hjem.. Joda, normalt sett så, men hvis de har forstått det som at all maten i huset var en gave til dem på en eller annen måte? Gaver tar man jo normalt med seg... Vet ikke jeg, prøver bare å forstå hvordan de kan ha tenkt. Men det er ikke lett nei. Men heller mest mot fest jeg også altså, noe som også er utrolig frekt selvfølgelig. Anonymous poster hash: 5fbee...bbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå