Gå til innhold

Mannen min er ALDRI sammen med barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har ikke tid eller ork p.g.a. fysisk krevende jobb. Han vil ikke bytte jobb. Kjedelig å leve sammen med en mann som ikke prioriterer familie annet enn med inntekt. Jeg har kun deltidsjobb nå, fordi alt av barn og hus faller på meg. Alt hadde vært bedre om vi begge hadde hatt 8-16 jobber. Vurderer å gå fra han. Han mener det er nok at han får inn penger. Han sier at han får barna, fordi han har høy inntekt, og har råd til å beholde huset.

Anonymous poster hash: 1dbb4...b02
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok prøvd samtaler/terapi.

Ang barnefordeling så trenger du ikke være redd for at han får barna.

Det fungerer ikke sånn at den med mest penger får barna.

Anonymous poster hash: b7f68...270

Skrevet

Han har ikke tid eller ork p.g.a. fysisk krevende jobb. Han vil ikke bytte jobb. Kjedelig å leve sammen med en mann som ikke prioriterer familie annet enn med inntekt. Jeg har kun deltidsjobb nå, fordi alt av barn og hus faller på meg. Alt hadde vært bedre om vi begge hadde hatt 8-16 jobber. Vurderer å gå fra han. Han mener det er nok at han får inn penger. Han sier at han får barna, fordi han har høy inntekt, og har råd til å beholde huset.

Anonymous poster hash: [acronym=Full hash: 1dbb4048f2c0f912c80dee030d3d4

b02] 1dbb4...b02 [/acronym]

Det er bare tull, han sier det for å skremme deg. Men mindre det er noe alvorlig i veien med deg blir det enten 50/50 eller han ser de i helgene og en dag i uken eller noe sånn. Hvor gamle er barna? Med tanke på at han jobber så mye får han ikke 50/50

Anonymous poster hash: 810ef...ce5

Skrevet

Tanken på at barna ikke vil bli passet nok på, bli vasket, skiftet klær på, få tannpuss, gjør at jeg ikke vil at han skal ha de så mye. Han sover eller sitter på pc. Barna er 3, 5 og 7

Skrevet

Hvorfor vil han ha barna når han ikke tar seg tid til de nå? Hva blir annerledes ved et ev brudd mener han?

Han "får" ikke barna pga inntekt eller hus. Det som teller er hvem som tar seg best av dem og det virker det jo som det er klart at du gjør.

Ikke la han skremme deg fra å gjøre det som er best for barna og deg selv.

Skrevet

Hvis han får barna må ha gi opp jobben da. Han høres litt psykopat ut. True med å ta fra deg barna pga inntekt. Han er virkelig høy på seg selv.

Hadde forlatt han.

Anonymous poster hash: 7edda...f0b

Skrevet

Og hvordan har han tenkt å klare å ta seg av barna alene, når han ikke makter det nå mens dere er to?

Skrevet

Han vet at moren stiller opp om han blir alene.

Skrevet

Han vet at moren stiller opp om han blir alene.

Det hjelper ikke, han kan vel klare å få 5050 men hovedomsorgen får han ikke

Anonymous poster hash: 810ef...ce5

Skrevet

hvorfor i helvete vil han ha barna om han aldri er sammen med de???Hadde jo vært som plommen i egget for han,om han kunne tjene fett og ikke blitt plaget med eneomsorg for barn i tillegg??!

Anonymous poster hash: 69c2f...825

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...