Gå til innhold

Hva gjør dere med barna i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips

Anonymous poster hash: 850f3...1fb

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Her er det snøfritt og sol, mange plussgrader. Mannen min har tatt med alle 3 på tur til et sånt typisk turområde hvor de skal gå en lang tur langs vannet og i skogen. Det er også stor lekeplass der som de skal på. Etter turen skal de spille fotball... Har vært borte i 3 timer snart og kommer ikke hjem fra turen først i 15 tiden ;-)

Jeg vasker hus, rydder og skal ta meg en løpetid! ALENETID er fantastisk innimellom

Skrevet

Vi har vært på nabobesøk hos en kompis og lekt, etter dupp og lunsj skal vi gå ut på lekeplassen, etter det middag og rydde i klærne til lillegull :) ho blir 2 i februar :)

Anonymous poster hash: 62fbe...b0e

Gjest Julia1984
Skrevet

Her er det snøfritt og sol, mange plussgrader. Mannen min har tatt med alle 3 på tur til et sånt typisk turområde hvor de skal gå en lang tur langs vannet og i skogen. Det er også stor lekeplass der som de skal på. Etter turen skal de spille fotball... Har vært borte i 3 timer snart og kommer ikke hjem fra turen først i 15 tiden ;-)

Jeg vasker hus, rydder og skal ta meg en løpetid! ALENETID er fantastisk innimellom

Ha ha løpetid....mente løpeTUR

Skrevet

Strålende sol og mange plussgrader her også, ungene er ute og sykler.

De to eldste skal på kino med fetteren sin i ettermiddag, de to yngste skal på skøytebanen (kunstisbane).

Anonymous poster hash: a5147...df2
Skrevet

Her har vi vært på lang sykkeltur, stoppet på koselige lekeplasser underveis :)

Skal spise middag hos mormor og senere stikker vi en tur innom farmor. Hun har hatt bakedag og ønsket besøk :D

Anonymous poster hash: 6d1f6...a03

Skrevet

Vi skal på kino med 3 åringen i dag og se jul i flåklypa. 

Anonymous poster hash: 4ca64...2d5
Skrevet

Når mørket senker seg skal vi til skauen og tenne bål og grille! Ungene gleder seg stort!

Anonymous poster hash: 61557...329

Skrevet

bah jeg gleder meg til ungen blir større.. JEG KJEDER MEG!

Skrevet

Når mørket senker seg skal vi til skauen og tenne bål og grille! Ungene gleder seg stort!

Anonymous poster hash: 61557...329

Gleder meg til min gutt blir så stor og kan være med på slikt! Hørtes veldig koselig ut!

Her blir det trilletur i fjæra

Anonymous poster hash: 668bd...215

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...