Gå til innhold

Kan voksne damer ha musefletter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alle kan vel gjøre som de vil. Men jeg syns det ser barnslig og rart ut på voksne damer.

Ja selvsagt KAN de det. Men det er den barnslige faktoren.

Musefletter passer ikke til et ansikt med rynker. :-D

Anonymous poster hash: 5a478...4ac

Annonse

Har musefletter når jeg kjører slalom. Pga hjelmen, buffen og det praktiske, slippe snø i håret når jeg tryner og sånn.

Skjønner man har det noen ganger av praktiske grunner. Men å være godt voksen dame og gå på jobb i musefletter. Det blir bare patetisk. :-)

Ikke barnslige musefletter nei.. Derimot en fin frisyre kan passe eldre. 
Men så langt hår at man faktisk kan flette lange fletter på begge sider, syntes jeg ikke passer mange over 35.

Musefletter på vokse passer vel kun de som har en veldig unik stil. Sånn hippig-aktig, eller ur-norsk med ull og mønster fra topp til tå :P

Annonse

Tja sånn over 30 begynner å bli voksent.

Skjønner at i noen tilfeller er det ok.

Tenker mer på kvinner som jobber i en jobb hvor hun representerer firmaet i kundemøter. Ser teit ut med fin dress og musefletter.

Haha. Folk må da gjøre som de vil. Jeg lurte på hva andre synes om det.

Jeg personlig har liten tiltro til en dame på 40+ som tropper opp i kundemøter med musefletter. Virker litt fjortis og umodent.

Mener du flettet hår på hver side, eller haler som stikker ut fra hodet fra hver side? Siste vil jo se helt vilt ut på et voksent menneske.

Anonymous poster hash: 71376...144

Egentlig begge deler men tenkte mest på fletter.

Sånn fransk flette på hver side og endene settes sammen bak, er ok men sånn vanlig flette på hver side. Hmm da tenker jeg at det må være på en slags urnorsk stil som noen nevnte her før meg og muligens kler det de som har tykt hår. Jeg synesdet er rart på voksene men de får gå med det vist det er det de liker, selvfletterjeg håret påhytta eller i bakken og da en flette bak

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...