Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Var på Skeidar i går og fant den perfekte senga som heter Jensen Opal kontinental som er på tilbud til 21.000,- i en bestemt farge. Jeg og mannen trengte forskjellig fasthet for å ligge perfekt begge to og det kunne vi få på denne. Har skjønt at Bohus har de samme sengene som Skeidar men ved andre navn, men har ikke klart å finne ut hvem som er den samme. Om det er ca lik pris på sengene kunne jeg tenkt meg å kjøpt den på Bohus siden det ligger rett i nærheten av her jeg bor. Til nærmeste Skeidar er det 12 mil en vei:-( Mye mere ball med transport, lån av henger etc... Noen som kan dette? Anonymous poster hash: 2b441...87a
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Ingen som vet? Anonymous poster hash: 2b441...87a
3 i april Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Ta et bilde av sengen vis nettsidene deres og vis dem det på bohus eller evt spør om de har peiling på hvilken seng dette kan være på bohus.
mylittlecat Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Ta kontakt med Jensen, de kan lett svare på dette.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Ta kontakt med Jensen, de kan lett svare på dette. Ja det kan jeg jo forsøke:-) Den tanken tenkte jeg ikke på Anonymous poster hash: 2b441...87a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå