Gå til innhold

Svakere strek 16 dpo enn 14 dpo. Betyr det at det går galt?

Anbefalte innlegg

Har testet med billigstrimler 11 dpo, 12 dpo, 14 dpo og 16 dpo. Streken ble sterkere mellom 11 og 14 dpo, men 16 dpo er den litt svakere igjen. Har i tillegg lite symptomer, od de få jeg har hatt har blitt svakere og svakere synes jeg. Jeg lurer derfor på om dette kan bety at det ikke går veien? Noen som har erfaringer å dele av? Vil så gjerne at det skal gå bra.

Anonymous poster hash: dd951...51a

Fortsetter under...

Takk for svar :-) Det går greit. Har ikke testet noe mer, men vurderer å kjøpe en CB på torsdagen. Ellers har jeg fått legetime i neste uke, så inntil videre har jeg bestemt meg for å tenke positivt :-) Ingen smerter og ingen TR så langt, og det må jo være positivt. Har ellers lest meg frem til at det er flere som ikke får skikkelig sterkt utslag på billigstrimler, og forskjellen fra 14 til 16 dpo var liten, så det kan jo kanskje også være forskjell i mengde absorbert urin eller avvik i mengden fargestoff mellom de to teststrimlene. Som sagt, velger å tenke positivt inntil videre :-) Blir fortsatt glad om noen har erfaringer å dele av.

Anonymous poster hash: dd951...51a

Mine billigstrimler var svaaake på dag 11, svak på dag 12, sterkere på kveldsurin på dag 12, så svakere i 2 dager.. Ble helt tullette av det :( Så innimellom disse dagene tok jeg 2 stk Clearblue og de viste fort gravid både med og uten ukesindikator :)

Dag 16 på kveldsurin ble strimmel sterkere.. Tok tid !!

Men alt bare fint med babyen :-)

Anonymous poster hash: 3a396...893

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...