Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Jeg og mannen min har vært sammen i 12år og vi giftet oss for fem år siden. Han er veldig flink med barna og er en snill ektefelle. Det er ingenting "galt" med han og jeg er veldig glad i han. Problemet er det at jeg er lei og har vært det en stund. Vi ble sammen når jeg gikk på videregående skole og jeg begynner å få en slags panikkfølelse og savn etter noe annet. Uten at jeg vet hva. Er dette greit å føle på? Går det over? Anonymous poster hash: 55801...0b6
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Helt normalt. Og et tegn på at forholdet har fått for lite næring. En kjærestetur bare dere to, eller kjærestekveld er på sin plass. Et forhold må pleies litt. Anonymous poster hash: 22c8f...734
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Jeg og mannen min har vært sammen i 12år og vi giftet oss for fem år siden. Han er veldig flink med barna og er en snill ektefelle. Det er ingenting "galt" med han og jeg er veldig glad i han. Problemet er det at jeg er lei og har vært det en stund. Vi ble sammen når jeg gikk på videregående skole og jeg begynner å få en slags panikkfølelse og savn etter noe annet. Uten at jeg vet hva. Er dette greit å føle på? Går det over? Anonymous poster hash: 55801...0b6 Lurer jeg også på... Vert ilag snart 11 år og han er en snill mann. Går likevel å savner noe "mer". Savner å bli begjært og ha deilig sex. Kjeder meg, og føler jeg går rundt og er sur og grinete hele tiden... Anonymous poster hash: 7cf98...b9a
Honningmelon Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 (endret) Jeg og mannen har vært sammen i over 16 år. Jeg var veldig ung da vi ble sammen, så sånne perioder jeg hatt mange av. Men, jeg har erfart at periodene går over hvis man selv gjør noe for det. Og er i dag sjeleglad gor at jeg ikke ga opp disse gangene. Vi har i dag tre barn sammen og har det bra. Endret 29. desember 2013 av Honningmelon
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Det savner jeg og! Han vil ikke prøve noe nytt og kjærestetid tar han hverken initiativ til eller ser poenget i. Vi har det jo fint sammen uansett.. Jeg er ikke sur, har på en måte gitt litt opp å få "litt liv" i mannen min. Blir absolutt ikke bedre når jeg får flere komplimenter av kjekke kompiser en av mannen min. Anonymous poster hash: 55801...0b6
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 Det savner jeg og! Han vil ikke prøve noe nytt og kjærestetid tar han hverken initiativ til eller ser poenget i. Vi har det jo fint sammen uansett.. Jeg er ikke sur, har på en måte gitt litt opp å få "litt liv" i mannen min. Blir absolutt ikke bedre når jeg får flere komplimenter av kjekke kompiser en av mannen min. Anonymous poster hash: 55801...0b6 Hvis han ikke ser poenget i det blir det værre. Anonymous poster hash: 22c8f...734
Flopsy Skrevet 29. desember 2013 #7 Skrevet 29. desember 2013 Ta en prat sammen og vær åpen på hvordan du har det. Etter så lenge sammen er det ofte slik at ting blir en vane og man "glemmer" litt hverandre. Kanskje tror han at alt er bare bra, kanskje har han det på samme måte som deg. Prat sammen og gi hverandre en sjanse til litt endring.. Kanskje er det bare det som skal til
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #8 Skrevet 29. desember 2013 Vi har pratet en del sammen og han synes forholdet vårt er fint. Han er et rutinemenneske og han er klar over hva jeg føler. Det blir alltid med praten, han er enig og kommer med forslag, men når hverdagen kommer og jeg prøver å få til det vi pratet om så er det ikke så viktig lengre. Anonymous poster hash: 55801...0b6
Flopsy Skrevet 29. desember 2013 #9 Skrevet 29. desember 2013 Da synes jeg det virker som om han ikke har forstått noen ting eller ikke ser helt alvoret. Blir jo på mange måter som å ta deg for gitt og slik skal det jo ikke være.. Håper han får opp øynene snart. Klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå