Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Vel jeg har en og er gravid med tvillinger, jeg er så redd jeg ikke skal få nyte spedbarns perioden, at det bare blir tårer og slitsomt Anonymous poster hash: 0c185...782
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Venninnen min hadde en 7-åring og en 3-åring da hun fikk tvillinger Hun sier hun ikke husker noe særlig fra de 3 første månedene med tvillingene, det var så travle dager med amming, bleieskift, byssing osv at dagene gikk i ett uten at hun fikk kost seg noen ting... Men derfra og ut gikk det lettere, og hun sier nå det er kjempegøy med tvillinger. De har jo så mye selskap og glede av hverandre også. Anonymous poster hash: fc24e...a22
Gjest Ingen skal få! Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Det ble en fryktelig babytid. Helt jævlig. Men nå er tvillingene 4 år. Og jeg overlevde. Vi hadde en tung tid, sykehus, refluks etc.. Og hun eldste gikk i bakleksa lenge. Men vi kom gjennom det. og når jeg tenker tilbake var det jo mye kos og. Men det var tøft, ja.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Ja, har en fra før som var 3,5 da tvillingene ble født. Det har vært beintøft når jeg ser tilbake på det. Noen ganger helt jævlig, men også veldig mange fine øyeblikk. Nå er de minste 20 mnd og tåka har lettet! Anonymous poster hash: 27a71...742
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Vel jeg har en og er gravid med tvillinger, jeg er så redd jeg ikke skal få nyte spedbarns perioden, at det bare blir tårer og slitsomt Mine foreldre. Hadde en sønn, så skulle de få et barn til, men det ble min søster og jeg. Var visst slitsomt første året men etter det bare en lek. Spedbarnsperioden var dog alt annet enn kos, med en sjalu 2,5 åring og 2 babyer som ikke gjorde alt til samme tid. Min tante bodde tidvis hos oss ellers hadde mamma knekt sammen. Kjenner forresten en som ville ha 3 tette (var litt moden dame, så ikke så god tid), hun fikk 2 jenter og så ble hun gravid 3. gang. Jada, men med trillinger!!! DET var ikke ren fryd men de fikk mye hjelp, bl.a. fra kommunen. Anonymous poster hash: dc3e8...900
LeTwinsA Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 (endret) Vi hadde en sønn som var 2 år og 9 mnd da vi fikk tvillingene. Jeg var redd for det samme som deg, men det gikk som en drøm. Jeg innrømmer glatt at jeg hoppet over kafebesøk og shoppingsenter med tvillingene, prioriterte annerledes enn med eldstemann. Dagene var ganske greie. våre ble født slik at mannen hadde lang fri da de var nyfødte. (med langfri mener jeg 6 uker) Da han begynnte jobb stod vi opp ca 7-7.30 ordnet eldstemann til bhg, og ammet tvillingene. gikk å leverte til ca 9.30-10.00, på vei hjem sovnet de og hadde da en lang dupp. da fikset jeg huset og meg selv og spiste Da de våknet var det stell, amming og kos. gikk så å hentet ca kl 13.30 - tvillingene sovnet på vei hjem. jeg hadde da kosetid med eldstemann og lagde middag. så var mannen hjemme og vi hjalp hverandre med barna Det var iallefall en rutine vi falt inni som vi syntes passet vår familie bra. Lykke til, og bare send meg pm e.l om du lurer på noe Endret 29. desember 2013 av LeTwinsA
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #7 Skrevet 29. desember 2013 Hadde en på 3 da vi fikk tvillinger. Nok ikke det du ønsker å høre, men der har vært ganske grusomt. Se eldste måtte innrette seg med to små skrikeunger og trøtte utslitte foreldre.. De minste er 15 mnd nå og jeg synes fortsatt det er er helvete. Sorry... Håper dere får det lettere enn oss. Anonymous poster hash: 0f54a...df9
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #8 Skrevet 29. desember 2013 Hadde to fra før da tvillingene kom. Ei på nesten 5 og en på 3.5. Det gikk helt fint. Ikke hver dag huset var strøkent, men pytt sann. Senk skuldrene, fir litt på kravene du har til deg selv og kos deg med unga. De blir altfor fort store. Anonymous poster hash: 51f9f...4d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå