Gå til innhold

Bringebærblad

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hører til 1trimester men er bare inne her å sniker.. Men sist jeg var. Gravid brukte jeg bringebærblad kapsler ca 3uker før fødselen.. De på helsekost der jeg kjøpte det var overbevist om at dettevar veldig bra.. Jeg tok det fordi jeg var redd for å revne under fødsel og disse kapslene kunne motvirke det.

Jeg revnet ikke, og slapp å sy et eneste sting!! Om det var pga kapslene eller om jeg hadde flaks vet jeg ikke? Dette var min første fødsel og jordmor hadde sagt at de fleste revner litt ved første fødsel.. Jeg har god tru på de kapslene og blir å prøve de neste gang også!:-)

Skal vist gi fødselen et normalt forløp og korte ned tiden noe. Skal også hjelpe mot å revne, forminske blødninger osv. Noen sier faktisk også at man skal slippe å gå over tiden hvis man bruker disse, men det er jo ikke bevist :)

Det er dette jeg har lest og hørt, så tenkte at jeg skulle prøve :)

Annonse

Fikk dere mer kynnere etter å ha tatt disse? Tok 2 stk i går på morgenen og hadde kynnere i hele går.. kan jo være tilfeldig selvfølgelig :)

Har hatt kynnere flere ganger i timen siden uke 16, men merker ikke noen økning i de etter at jeg begynte. Syntes forøvrig kapslene smaker grusomt bare de to sekundene de ligger i munnen før jeg svelger de.

Fikk dere mer kynnere etter å ha tatt disse? Tok 2 stk i går på morgenen og hadde kynnere i hele går.. kan jo være tilfeldig selvfølgelig :)

Har hatt kynnere flere ganger i timen siden uke 16, men merker ikke noen økning i de etter at jeg begynte. Syntes forøvrig kapslene smaker grusomt bare de to sekundene de ligger i munnen før jeg svelger de.

Åå? Hvilket merke bruker du da? De jeg har smaker i hvertfall ingenting syns jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...