Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Jeg og mannen må gjøre noe nå. På en måte føles det som et nederlag at vi ikke klarer å fikse det på egenhånd, men for barnas del må man vel bare prøve. Er så irritert og lei at jeg har lyst å hive hele mannen ut akkurat nå. Lei av å snakke, lei av at alt skal være så vanskelig. Er vel kommet til det punktet at jeg er lei av å prøve... Lei av å være så sint og lei meg hele tiden! Noen med erfaringer? Anonymous poster hash: 55258...d2e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Ja. Gikk på familievernkontoret og fikk god hjelp. Hjalp mye med en erfaren og nøytral tredjeperson som ga oss begge en oppvekker. Det endte likevel med brudd for oss, men et fint et og vi har et veldig godt forhold og samarbeid rundt barna. Anonymous poster hash: 5a4cb...f38
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Ja. Gikk på familievernkontoret og fikk god hjelp. Hjalp mye med en erfaren og nøytral tredjeperson som ga oss begge en oppvekker. Det endte likevel med brudd for oss, men et fint et og vi har et veldig godt forhold og samarbeid rundt barna. Anonymous poster hash: 5a4cb...f38 Takk for svar Håper det kan hjelpe oss også. Anonymous poster hash: 55258...d2e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Skjønner at det kanskje virker litt rart siden det ble brudd, men for oss ville det ikke vært bra å fortsette som samboere så vi var der mest for å komme gjennom det vanskelige på best mulig måte:) Lykke til:) Anonymous poster hash: 5a4cb...f38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå