Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Fikk utskrevet Zantac. Null effekt Anonymous poster hash: 5ec2e...ddf
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Min får Losec med ganske bra effekt. Nexium er vel også ganske vanlig. Anonymous poster hash: df22e...bb3
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Sliter først og fremst med dagsøvnen pga de hyppige sure oppstøtene. Hjelper medisinen på søvnen? At de sover lenger i strekk? Hi Anonymous poster hash: 5ec2e...ddf
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Sliter først og fremst med dagsøvnen pga de hyppige sure oppstøtene. Hjelper medisinen på søvnen? At de sover lenger i strekk? HiAnonymous poster hash: 5ec2e...ddf Medisinen hjelper ikke direkte på søvnen, men indirekte. Mindre sure oppstøt = mindre plage og uro = bedre søvn. Min fikk Losec. Ble et nytt barn. Anonymous poster hash: 85348...cb2
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 Tror jeg skal spørre legen om Losec. Hvor lang tid tar det før den virker? Hi Anonymous poster hash: 5ec2e...ddf
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #7 Skrevet 29. desember 2013 losec her også, nå er ikke min baby lengre, men har brukt de i 1 år, og har hatt minimalt med oppkast, kanskje 4 ganger på dette året.30 mg morgen og kveld er dosen her. Anonymous poster hash: 47dfb...21e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #8 Skrevet 29. desember 2013 Takk for svar Her er det helst sure oppstøt/gulp som hun svelger ned igjen. Tror dette er grunnen til at hun ikke klarer å sove. Hvor lang tid tok det før dere så effekt av medisinen? Hi Anonymous poster hash: 5ec2e...ddf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå