Gå til innhold

Sittet alene hele julen og lyst å ta med barna til syden,hjelp til å finne billig tur.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så utrolig sliten fra hverdagens mas,og vi hadde hatt så godt av en ferie alle sammen. Jeg selv er kronisk syk og er bra for kroppen min å komme bort til varmere strøk. I tillegg har jeg et barn med spesielle behov i tillegg til en med sterk astma. I julen har vi sittet alene og ingen har bedt oss til seg. Vi blir alene på nyttårsaften også. Har ikke altfor mye penger,men fått litt av pappa og skal prøve å skrape sammen litt. Dette er viktig for oss. Noen som vet om hvordan jeg finner billigst mulig tur?

Anonymous poster hash: 09af9...52c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser de har billetter til Lanzarote. Avreise 30.12 til ca 500. Søk på finn, reise, restplasser...

Skrevet

la det være hvis barna går på skolen,da får du vente med og dra,men drar du i morgen og kommer hjem til skolestart er det koselig

abefaller :

Fig tree bay Kypros

Kreta  Hellas

London ( hvis ikke barna er veldig små )

Anonymous poster hash: 21e43...b3a
Skrevet

Hotell kan du bestille utenom og ta taxi fra flyplassen :)

Skrevet

Takk det skal sjekkes ut :)

Skrevet

Bare husk å sjekke skikkelig hva reiseforsikkringen dekker når både du selv og ungene har spesielle behov. Skulle det skje en forverring av tilstander som var kjent før dere dro er det ikke alle som dekker det (de færreste tror jeg). Det kan bli veldig dyrt.

Anonymous poster hash: 319b3...2c1

Skrevet

Kan ikke reise til Hellas på denne tiden av året.

Skal du til "syden" så velg enten Gran Canaria, Tenerife eller Lanzarote.Av de tre er Sørsiden av GC det beste temperaturmessig nå.

Egyp er også et alternativ, men er ikke sikker på om turoperatørene har reiser dit nå pga uroligheter, men det kan du jo bare søke opp.

håper du finner noe greit

Anonymous poster hash: cfaf1...9c5

Skrevet

Du kan også søke på

www.startour.no

www.ving.no

www.apollo.no

Eller kontakte et reisebyrå i morgen ( de tar ikke gebyr fior å bestille charter reiser)

Anonymous poster hash: cfaf1...9c5

Skrevet

la det være hvis barna går på skolen,da får du vente med og dra,men drar du i morgen og kommer hjem til skolestart er det koselig abefaller : Fig tree bay KyprosKreta  HellasLondon ( hvis ikke barna er veldig små ) Anonymous poster hash: 21e43...b3a

Hvor erfaren er du egentlig?

Anbefaler du virkelig noen dra til Kypros eller Hellas i desember????

Det går ikke engang direktefly fra Oslo til disse plassene, mener jeg på...

Skal du til "syden"for å få litt varmere vær HI, så er Gran Canaria å anbefale nå.

Anonymous poster hash: d5847...9d9

Skrevet

Vet av noen som er i Puerto Rico nå i julen, kunne det vært noe?

Skrevet

la det være hvis barna går på skolen,da får du vente med og dra,men drar du i morgen og kommer hjem til skolestart er det koselig abefaller : Fig tree bay KyprosKreta HellasLondon ( hvis ikke barna er veldig små ) Anonymous poster hash: 21e43...b3a

Skal du til "syden"for å få litt varmere vær HI, så er Gran Canaria å anbefale nå.

LOL. Hellas. Det er jo ikke syden der nå nei. 😂

Anonymous poster hash: 9cfb5...03d

Skrevet

Takk dere :) alt er av interesse men det må være varmt der da. De kjente reiseselskapene har bare dyre reiser.

Gjest Julia1984
Skrevet

Har du i gen nær familie som har ønsket å være sammen med deg og barna dine i julen? Litt sjokkert og trist hvis familien din er så fraværende!

Skrevet

la det være hvis barna går på skolen,da får du vente med og dra,men drar du i morgen og kommer hjem til skolestart er det koselig abefaller : Fig tree bay KyprosKreta HellasLondon ( hvis ikke barna er veldig små ) Anonymous poster hash: 21e43...b3a

LOL. Hellas. Det er jo ikke syden der nå nei.

Anonymous poster hash: 9cfb5...03d

Nei noen følger ikke med. Stod i flere aviser (riktignok ikke norske, de er jo bare tabloider alle sammen) at Aten og Heraklion har store smogproblemer for tiden. Grunn: folk fyrer med mindreverdig ved. FYRER = kaldt i lufta.

Anonymous poster hash: 59436...320

Skrevet

Ser det er noen på finn restplasser. Kun fly. da kan du sjekke hva det koster for hotell og evt transport til hotell fra flyplass

Skrevet

Tusen takk for at dere i det hele tatt gidder å titte for meg :) dere er utrolige altså :) takk takk :)

Skrevet

Colina mar på Puerto Rico er fint, ikke super ekslusivt, men mulighet for både mye liv eller rolig... Super underholdning om kveldene :) Star tour har reiser dit :) men har ikke sjekket prisene der nå :)

Skrevet

298 kr til

Gran canaria 01. Jan.

Anonymous poster hash: a163b...451

Skrevet

Tur - retur for 298 faktisk.

Anonymous poster hash: a163b...451

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...