Bustetroll Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 På nav.no står dette: Send meldekortet tidligere i desember Publisert 03.12.13. Sist endret 05.12.13. For å være sikker på at du får penger utbetalt før jul, kan du sende inn meldekortet for perioden 9. til 22. desember tidligere enn normalt. Da vil du få pengene dine inn på konto før julaften. Det gjelder deg som mottar dagpenger arbeidsavklaringspenger tiltakspenger (stønad ved tiltak) Sender du elektronisk meldekort, kan sende kortet allerede torsdag 19. desember. Sender du papirmeldekort, kan du postlegge meldekortet tirsdag 17. desember. Du får også et eget brev om dette. Pengene er normalt på konto kl. 14.30 dagen etter at meldekortet er mottatt hos NAV. Meldekort som blir mottatt mandag 23. desember eller senere, vil bli utbetalt først når bankene åpner etter jul. Nyttår Dersom meldekortet er mottatt hos NAV lørdag 28. desember eller søndag 29. desember, blir pengene utbetalt som vanlig mandag 30. desember. Meldekort som mottas mandag 30. desember, blir utbetalt 31. desember (nyttårsaften) cirka kl. 14.30. Men når jeg går inn på nav.no, står det bare "kan sendes fra 4 januar". Hva skjer her?
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Jeg var i gruppen som skulle sende før jul og husker også at jeg reagerte på hva som sto når jeg kom inn. Men prøvde du å trykke på det? Det gjorde jeg og da kom jeg rett inn på meldekortet.
Bustetroll Skrevet 29. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2013 Jeg var i gruppen som skulle sende før jul og husker også at jeg reagerte på hva som sto når jeg kom inn. Men prøvde du å trykke på det? Det gjorde jeg og da kom jeg rett inn på meldekortet. Jeg sendte før jul.. Da gikk det jo. Men prøvde både i går og i dag, og det går ikke. trykker jeg på sidemenyen "send meldekort" kommer det opp "det er for tidlig å sende meldekort"
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Er mange som har problemer med dette nå.. Anonymous poster hash: 6229b...93a
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Samboen min sendte igår. Anonymous poster hash: 197d8...671
Bustetroll Skrevet 29. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2013 Samboen min sendte igår. Anonymous poster hash: 197d8...671 elektronisk?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #7 Skrevet 29. desember 2013 Jeg sendte igår. Og 2 uker før det. Har ikke sett den mld du skrev og er litt letter, for lurte på om de sendte ut penger nå før nyttår. Anonymous poster hash: 711a2...5e3
Bustetroll Skrevet 29. desember 2013 Forfatter #8 Skrevet 29. desember 2013 Jeg sendte igår. Og 2 uker før det. Har ikke sett den mld du skrev og er litt letter, for lurte på om de sendte ut penger nå før nyttår. Anonymous poster hash: 711a2...5e3 hm.. Jeg sendte 18 desember også.. men skal jo gå an å sende nå fordet?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #9 Skrevet 29. desember 2013 Jeg sendte igår. Og 2 uker før det. Har ikke sett den mld du skrev og er litt letter, for lurte på om de sendte ut penger nå før nyttår. Anonymous poster hash: 711a2...5e3 hm.. Jeg sendte 18 desember også.. men skal jo gå an å sende nå fordet? Om du sendte den 18. for perioden 9.-22. desember skal ikke du sende igjen før 5. januar. Det er for de som skulle sendt 29. desember det er mulig å sende kortet 28. desember.... Anonymous poster hash: 3abf3...559
Bustetroll Skrevet 29. desember 2013 Forfatter #10 Skrevet 29. desember 2013 (endret) Jeg sendte igår. Og 2 uker før det. Har ikke sett den mld du skrev og er litt letter, for lurte på om de sendte ut penger nå før nyttår. Anonymous poster hash: 711a2...5e3 hm.. Jeg sendte 18 desember også.. men skal jo gå an å sende nå fordet? Om du sendte den 18. for perioden 9.-22. desember skal ikke du sende igjen før 5. januar. Det er for de som skulle sendt 29. desember det er mulig å sende kortet 28. desember.... Anonymous poster hash: 3abf3...559 Trodde alle sendte samtidig jeg... Og at det var slik fordi man skulle kunne få pengene inn på konto FØR nyttår. Slik som med jul. buu Endret 29. desember 2013 av Bustetroll
Love my kidz Skrevet 29. desember 2013 #11 Skrevet 29. desember 2013 Funket som det skulle for meg. Har fulgt datoene slavisk jeg da, har liksom ikke fått muligheten til å sende tidligere. Så når jeg skulle sende inn i går så var det som det skulle være. Pengene vil komme inn mandag midt på dagen.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #12 Skrevet 29. desember 2013 Jeg sendte igår. Og 2 uker før det. Har ikke sett den mld du skrev og er litt letter, for lurte på om de sendte ut penger nå før nyttår. Anonymous poster hash: 711a2...5e3 hm.. Jeg sendte 18 desember også.. men skal jo gå an å sende nå fordet? Om du sendte den 18. for perioden 9.-22. desember skal ikke du sende igjen før 5. januar. Det er for de som skulle sendt 29. desember det er mulig å sende kortet 28. desember.... Anonymous poster hash: 3abf3...559 Trodde alle sendte samtidig jeg... Og at det var slik fordi man skulle kunne få pengene inn på konto FØR nyttår. Slik som med jul. buu Nei, det gjør man ikke... Hun som skriver hun sendte i går sendte også to uker før dette, dvs den 15. desember.. Periodene er ikke like for alle, om du fikk pengene inn før nyttår ville du jo fått dem mer enn en uke tidligere enn normalt og det trenger du da ikke?? Det blir jo da mer enn 3 uker til neste utbetaling og hvordan skulle du klart det om man har lav utbetaling? Anonymous poster hash: 3abf3...559
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #13 Skrevet 29. desember 2013 Om du ikke skal levere meldekort før neste helg gjelder ikke dette deg, man får ikke levere meldekortet en hel uke før tiden, det er bare de som skal levere denne helgen som kan levere en dag tidligere enn vanlig for å være sikker på å få pengene mandag. Anonymous poster hash: 1ab25...7a0
Bustetroll Skrevet 29. desember 2013 Forfatter #14 Skrevet 29. desember 2013 Om du ikke skal levere meldekort før neste helg gjelder ikke dette deg, man får ikke levere meldekortet en hel uke før tiden, det er bare de som skal levere denne helgen som kan levere en dag tidligere enn vanlig for å være sikker på å få pengene mandag. Anonymous poster hash: 1ab25...7a0 oki=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå