Gå til innhold

Laaange siteringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klipper fra en annen tråd (skrevet av en annen bruker, men som jeg skulle sagt det selv):

"Hva er det med disse vannvittige siteringene? Det er jo umulig å lese fra mobil, man får krampe i scrollefingeren før man får lest svarene.

Hva med å kutte litt?"

Helt enig! Hvorfor må enkelte av dere drasse på omtrent alt som er sagt før i tråden med disse milelange siteringene?!? Det er utrolig irriterende!

Anonymous poster hash: b51be...a0f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo fordi det er så himla tungvint å fjerne alt når man skriver fra tlf. Kan selvsagt holde inne slettetasten, men så sletter man litt for mye å må begynne på nytt.. Jeg orker ikke det så da blir det lange siteringer..

Anonymous poster hash: f6ba4...530

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor siden er satt opp på den måten at alle den man quoter sine quoter kommer med osv, det holder i lange baner å vise kun den man faktisk quoter sitt innlegg. Blir mye mer ryddig og oversiktelig i lengden.

Anonymous poster hash: 5d31d...610
Skrevet

Regner med det er flere enn meg som bruker ipad ol., og der er det mye jobb fjerne deler av sitatet.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor siden er satt opp på den måten at alle den man quoter sine quoter kommer med osv, det holder i lange baner å vise kun den man faktisk quoter sitt innlegg. Blir mye mer ryddig og oversiktelig i lengden.

Anonymous poster hash: 5d31d...610

Enig, så her har forumledelsen en jobb å gjøre!

Anonymous poster hash: b51be...a0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...