Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Noen som kan forklare dette for meg? For dummies? Har kjøpt sånne billige strimler, men det er ingen bruksanvisning og jeg aner ikke hvordan det funker Anonymous poster hash: d3f60...d2e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Du bretter dem på midten og putter dem i nesa. Blir de grønne etterhvert har du eggløsning. Anonymous poster hash: 5368e...3a0
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Du bretter dem på midten og putter dem i nesa. Blir de grønne etterhvert har du eggløsning. Anonymous poster hash: 5368e...3a0 Hva er vitsen? Hvis det er så dumt spørsmål, kan du ikke heller hjelpe meg da?! Anonymous poster hash: d3f60...d2e
girasol Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Hos meg var bruksanvisningen på et eget ark. De virker som graviditetstest; tiss i en kopp, hold stripsen nedi 15 sek (står det på mine), legg den på et sted hvor den ikke kan trekke til seg mer fuktighet (fks på kanten av koppen). Vent 3-5 min og se om det kommer en strek (kontroll-streken) eller to streker (positivt svar). Du kan teste fra noen dager før forventet eggløsning, og det bør gjøres ettermiddag/kveld. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Om du har mange og aldri har brukt det før hadde jeg startet med å bruke 2 stk pr dag fra dagen etter mensen er ferdig. En morgen og en kveld. Unngå å drikke mye i ca 4 timer før du tar testen på kvelden. Tiss i et glass, hold strimmelen oppi i ca 15 sekund, du vil etterhvert få opp 2 streker. Den ene streken vil være mye svakere i flere dager. Men når eggløsning nærmer seg vil begge strekene være LIKE sterke. Du vil ikke være i tvil :-) da er eggløsning på vei innen ca 12-48 timer :-) Hvis du får positiv test på feks dag 14, så vet du neste måned at du kan vente med å teste til dag 10 i syklusen ca.. Du blir kjent med det etterhvert ! Hvor kjøpte du dine tester siden du sier det ikke følger med bruksanvisning? Anonymous poster hash: 93f2e...473
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 Tusen takk! Jeg har kjøpt de på nettet fra utlandet. Skal bare bruke de for å bli kjent med kroppen ifht noen smerter jeg har, så er ikke så nøye om jeg bommer litt. Skal ikke bli gravid Anonymous poster hash: d3f60...d2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå