Gå til innhold

el-tester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan forklare dette for meg? For dummies? Har kjøpt sånne billige strimler, men det er ingen bruksanvisning og jeg aner ikke hvordan det funker :P

Anonymous poster hash: d3f60...d2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bretter dem på midten og putter dem i nesa. Blir de grønne etterhvert har du eggløsning.

Anonymous poster hash: 5368e...3a0

Skrevet

Du bretter dem på midten og putter dem i nesa. Blir de grønne etterhvert har du eggløsning.

Anonymous poster hash: 5368e...3a0

Hva er vitsen? Hvis det er så dumt spørsmål, kan du ikke heller hjelpe meg da?!

Skrevet

Hos meg var bruksanvisningen på et eget ark. De virker som graviditetstest; tiss i en kopp, hold stripsen nedi 15 sek (står det på mine), legg den på et sted hvor den ikke kan trekke til seg mer fuktighet (fks på kanten av koppen). Vent 3-5 min og se om det kommer en strek (kontroll-streken) eller to streker (positivt svar). 

Du kan teste fra noen dager før forventet eggløsning, og det bør gjøres ettermiddag/kveld.  

Lykke til!

Skrevet

Om du har mange og aldri har brukt det før hadde jeg startet med å bruke 2 stk pr dag fra dagen etter mensen er ferdig.

En morgen og en kveld. Unngå å drikke mye i ca 4 timer før du tar testen på kvelden.

Tiss i et glass, hold strimmelen oppi i ca 15 sekund, du vil etterhvert få opp 2 streker. Den ene streken vil være mye svakere i flere dager. Men når eggløsning nærmer seg vil begge strekene være LIKE sterke. Du vil ikke være i tvil :-) da er eggløsning på vei innen ca 12-48 timer :-)

Hvis du får positiv test på feks dag 14, så vet du neste måned at du kan vente med å teste til dag 10 i syklusen ca.. Du blir kjent med det etterhvert !

Hvor kjøpte du dine tester siden du sier det ikke følger med bruksanvisning?

Anonymous poster hash: 93f2e...473

Skrevet

Tusen takk! Jeg har kjøpt de på nettet fra utlandet. Skal bare bruke de for å bli kjent med kroppen ifht noen smerter jeg har, så er ikke så nøye om jeg bommer litt. Skal ikke bli gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...