Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #26 Skrevet 29. desember 2013 Jeg har en hypotese om at egoister er mye oftere utro enn altruister. Regner med at det er forsket på. Noen som vet? Min mor scorer i alle fall høyt på egoisme. Har faktisk funnet meg en ISTJ-mann - den mest lojale typen av alle. (Myers-Briggs). Er selv INTJ. Anonymous poster hash: fd37c...3f8
*SommerFrisk* Skrevet 29. desember 2013 #27 Skrevet 29. desember 2013 (endret) Jeg sier go for it girl! Det er visst flere her som er misunnelige på deg som er en sterk og selvstendig kvinne, som gjør hva du selv vil. Gjør det du selv føler er riktig og ikke la deg pirke av nesa av disse jentene som ikke er tøffe nok til å følge sine egne hjerter men heller lar seg styre av "det man skal gjøre", noe vi kvinner har gjort i alt for mange år. Stå på, du er tøff! Anonymous poster hash: 4b56c...5ac Hvis du virkelig mener det du skriver her, så skal jeg faktisk gå så langt som å unnskylde deg på dine egne vegne. Ingen kan jo tross alt noe for at de er sosialt avstumpet! Endret 29. desember 2013 av *SommerFrisk*
2barns mor Skrevet 29. desember 2013 #28 Skrevet 29. desember 2013 Jeg må bare si at jeg føler verken sympati eller har respekt for slike mennesker som deg, mann eller kvinne. Har selv opplevd utroskap, å VET hvor vondt det er, hvor såret en blir, tillitsbrudd og følelser som går i berg-og-dalbaner lenge, ja faktisk flere år for noen. Vær en kvinne med bein i nesa! Avslutt ekteskapet ditt hvis det er denne mannen du vil ha, eller stå rak i ryggen på seminaret og tenk på den familien du har hjemme, som venter på deg og savner på deg når du er borte.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #29 Skrevet 29. desember 2013 Ville du at mannen din skulle gjort det mot deg? Anonymous poster hash: 500b4...8c7
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #30 Skrevet 29. desember 2013 Jeg har en hypotese om at egoister er mye oftere utro enn altruister. Regner med at det er forsket på. Noen som vet? Min mor scorer i alle fall høyt på egoisme. Har faktisk funnet meg en ISTJ-mann - den mest lojale typen av alle. (Myers-Briggs). Er selv INTJ. Anonymous poster hash: fd37c...3f8 Blir helt satt ut av hvor ondskapsfulle og lite nyanserte flere er mot HI her inne. Følelser og sterk seksuell tiltrekning er mer komplisert enn man skulle tro. Men det er nok ikke annet å vente på et forum som er stappfullt av unge gravide kvinner proppfulle av hormoner . Og nei, dette har nada med egoisme å gjøre, men skyldes vanligvis helt andre menneskelige mekanismer enn personlighet alene. Det er dessuten kun kvinner som bruker hersketeknikkmerkelappen "egoist" mot hverandre i slike tilfeller. Du får vurdere dette selv HI. Barn kompliserer naturligvis ting, og er forholdet til din mann egentlig veldig godt og dekker dine fysiske behov, så hadde jeg virkelig tenkt meg om flere ganger.... For da har du mye å tape. Anonymous poster hash: b9fb8...0a7
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #31 Skrevet 29. desember 2013 Jeg har en hypotese om at egoister er mye oftere utro enn altruister. Regner med at det er forsket på. Noen som vet? Min mor scorer i alle fall høyt på egoisme. Har faktisk funnet meg en ISTJ-mann - den mest lojale typen av alle. (Myers-Briggs). Er selv INTJ. Anonymous poster hash: fd37c...3f8 Blir helt satt ut av hvor ondskapsfulle og lite nyanserte flere er mot HI her inne. Følelser og sterk seksuell tiltrekning er mer komplisert enn man skulle tro. Men det er nok ikke annet å vente på et forum som er stappfullt av unge gravide kvinner proppfulle av hormoner . Og nei, dette har nada med egoisme å gjøre, men skyldes vanligvis helt andre menneskelige mekanismer enn personlighet alene. Det er dessuten kun kvinner som bruker hersketeknikkmerkelappen "egoist" mot hverandre i slike tilfeller. Du får vurdere dette selv HI. Barn kompliserer naturligvis ting, og er forholdet til din mann egentlig veldig godt og dekker dine fysiske behov, så hadde jeg virkelig tenkt meg om flere ganger.... For da har du mye å tape. Anonymous poster hash: b9fb8...0a7 Om HI og flammen bedriver utroskap så gjør de kun vondt for andre og godt for seg selv. Er ikke det egoisme så vet ikke jeg. Anonymous poster hash: fd37c...3f8
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #32 Skrevet 29. desember 2013 Jeg sier go for it girl! Det er visst flere her som er misunnelige på deg som er en sterk og selvstendig kvinne, som gjør hva du selv vil. Gjør det du selv føler er riktig og ikke la deg pirke av nesa av disse jentene som ikke er tøffe nok til å følge sine egne hjerter men heller lar seg styre av "det man skal gjøre", noe vi kvinner har gjort i alt for mange år. Stå på, du er tøff! Anonymous poster hash: 4b56c...5ac Selvsagt er jeg supermisunnelig på en som tør å gå bak mannens rygg fordi hun vil det... Jeg skulle ønske jeg også kunne gjøre det, men jeg tør ikke! Anonymous poster hash: 48f97...1da
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #33 Skrevet 2. januar 2014 Om det var en mann som hadde skrevet innlegget her hadde det nok ikke kommet mange sympatisvar. Det er klart at TS kun tenker på seg selv (egoisme) i denne situasjonen og driter i at hun bedrar sin mann. Som flere over skriver tror jeg barna for alltid vil miste respekten for sin mor eller far når slikt blir kjent. Det er det ultimate sviket i et kjæresteforhold. TS må selvsagt bestemme selv, men jeg har ingen forståelse for sympatierklæringene som kommer her. Voksne mennesker som har valgt å få seg mann og barn oppfører seg rett og slett ikke slik. Såpass impulskontroll bør man kunne forvente når man er i forhold hvor det i tillegg er barn involvert. Anonymous poster hash: 4e64e...030
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #34 Skrevet 2. januar 2014 Jeg har en hypotese om at egoister er mye oftere utro enn altruister. Regner med at det er forsket på. Noen som vet? Min mor scorer i alle fall høyt på egoisme. Har faktisk funnet meg en ISTJ-mann - den mest lojale typen av alle. (Myers-Briggs). Er selv INTJ. Anonymous poster hash: fd37c...3f8 Blir helt satt ut av hvor ondskapsfulle og lite nyanserte flere er mot HI her inne. Følelser og sterk seksuell tiltrekning er mer komplisert enn man skulle tro. Men det er nok ikke annet å vente på et forum som er stappfullt av unge gravide kvinner proppfulle av hormoner . Og nei, dette har nada med egoisme å gjøre, men skyldes vanligvis helt andre menneskelige mekanismer enn personlighet alene. Det er dessuten kun kvinner som bruker hersketeknikkmerkelappen "egoist" mot hverandre i slike tilfeller. Du får vurdere dette selv HI. Barn kompliserer naturligvis ting, og er forholdet til din mann egentlig veldig godt og dekker dine fysiske behov, så hadde jeg virkelig tenkt meg om flere ganger.... For da har du mye å tape. Anonymous poster hash: b9fb8...0a7 Om HI og flammen bedriver utroskap så gjør de kun vondt for andre og godt for seg selv. Er ikke det egoisme så vet ikke jeg. Anonymous poster hash: fd37c...3f8 Ingenting godt kan komme ut av det. De har det godt der og da. Og får det utrolig dritt etterpå. (normale mennesker hvertfall) også får ektemann og barn det 10 ganger verre en hi. Har selv vært igjennom at eksen var utro og mente han var det fordi vi hadde det dritt. Jeg visste ikke det. Det er en god stund siden og jeg sliter utrolig mye med dette enda. Heller ikke lett og vite at den andre kommer inn i barnas liv Anonymous poster hash: 8e621...aa5
sug lut Skrevet 2. januar 2014 #35 Skrevet 2. januar 2014 ... Og som egentlig trengte å strammes opp men som isteden fikk sympati fra flere andre her som hadde det på samme måten..... - i natt har HAN sms'et meg om at han tenker på meg og savner meg.... Herregud, dette kommer til å gå galt. Seminarhelg i januar i sikte, og jeg tror ikke jeg klarer å stå imot.... Hjeeeeelp!! Anonymous poster hash: 8564a...98a Hvis du seriøst mener noe med "gå galt" så lar du være. Ellers kan du like gjerne glede deg som å feike bekymring.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #36 Skrevet 2. januar 2014 ... Og som egentlig trengte å strammes opp men som isteden fikk sympati fra flere andre her som hadde det på samme måten..... - i natt har HAN sms'et meg om at han tenker på meg og savner meg.... Herregud, dette kommer til å gå galt. Seminarhelg i januar i sikte, og jeg tror ikke jeg klarer å stå imot.... Hjeeeeelp!! Anonymous poster hash: 8564a...98a Du kan ikke hindre fugler å fly over ditt hode, men du kan hindre dem i å lage reir i ditt hår (eller noe i den dur). Ta kontroll før det er for sent. Det er litt for dumt å holde på sånn. Hva hvis mannen din gjorde det samme? Anonymous poster hash: 9418c...a3e
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #37 Skrevet 2. januar 2014 Er du virkelig så kåt at du er villig til å ofre hele familien din for et knull? Ta en titt inne på forumet om "dine, mine og våre barn" og alt som skjer der du, så tenker jeg nok at du klarer å krysse beina! Anonymous poster hash: bf1aa...e17
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #38 Skrevet 2. januar 2014 Du burde lese gårsdagens VG, HI.... Der står det at par i følge eksperter i de fleste tilfeller holder sammen alt for lenge av misforstått hensyn til barna. Men om du egentlig har det bra i ekteskapet, så vær gjennomført diskret hvis du gjør noe. Lykke til uansett hva det blir til, og oppdater oss :-) Anonymous poster hash: b9fb8...0a7 Der ble jeg kvalm: Såkalte eksperter i en ok avis som mener noe om andre. Nei ikke tro alt du leser. Seriøst støtter jeg det andre du skrev. Anonymous poster hash: be3c0...6ff
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #39 Skrevet 2. januar 2014 Jeg har blitt bedratt, og skulle virkelig ønske han hadde avsluttet med meg før han bestemte seg for å ligge med en annen. JEG fikk ikke velge om jeg ville fortsette med han etter det han hadde gjort, han bare lot som ingenting til alt kom for en dag ett år etter. HAN valgte for meg, at vårt forhold var det som skulle satses på. Jeg blir kvalm. Anonymous poster hash: fcdd9...b89
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #40 Skrevet 3. januar 2014 Jeg har en hypotese om at egoister er mye oftere utro enn altruister. Regner med at det er forsket på. Noen som vet? Min mor scorer i alle fall høyt på egoisme. Har faktisk funnet meg en ISTJ-mann - den mest lojale typen av alle. (Myers-Briggs). Er selv INTJ. Anonymous poster hash: fd37c...3f8 Blir helt satt ut av hvor ondskapsfulle og lite nyanserte flere er mot HI her inne. Følelser og sterk seksuell tiltrekning er mer komplisert enn man skulle tro. Men det er nok ikke annet å vente på et forum som er stappfullt av unge gravide kvinner proppfulle av hormoner . Og nei, dette har nada med egoisme å gjøre, men skyldes vanligvis helt andre menneskelige mekanismer enn personlighet alene. Det er dessuten kun kvinner som bruker hersketeknikkmerkelappen "egoist" mot hverandre i slike tilfeller. Du får vurdere dette selv HI. Barn kompliserer naturligvis ting, og er forholdet til din mann egentlig veldig godt og dekker dine fysiske behov, så hadde jeg virkelig tenkt meg om flere ganger.... For da har du mye å tape. Anonymous poster hash: b9fb8...0a7 Om HI og flammen bedriver utroskap så gjør de kun vondt for andre og godt for seg selv. Er ikke det egoisme så vet ikke jeg. Anonymous poster hash: fd37c...3f8 For det første så er en slik tankegang ugyldig fordi du forutsetter at hennes mann ville fått vite om det. Men det hadde vært umulig for ham å ha det vondt på grunn av dette, dersom han ikke hadde visst om det. Skjønner? Og dessuten: Dersom du legger en slik definisjon til grunn, at egoisme er synonymt med å tenke på egne behov (også), så ville de fleste her inne vært egoister per definisjon. Anonymous poster hash: b9fb8...0a7
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #41 Skrevet 3. januar 2014 Du burde lese gårsdagens VG, HI.... Der står det at par i følge eksperter i de fleste tilfeller holder sammen alt for lenge av misforstått hensyn til barna. Men om du egentlig har det bra i ekteskapet, så vær gjennomført diskret hvis du gjør noe. Lykke til uansett hva det blir til, og oppdater oss :-) Anonymous poster hash: b9fb8...0a7 Der ble jeg kvalm: Såkalte eksperter i en ok avis som mener noe om andre. Nei ikke tro alt du leser. Seriøst støtter jeg det andre du skrev. Anonymous poster hash: be3c0...6ff Såkalte eksperter? De har lang erfaring som samlivsterapeuter, og har faktisk også utført et studie på dette. Konklusjonen ble at alle naturligvis har dårlige perioder/ enkelte år, men at folk likevel har en tendens til å holde sammen for lenge i dårlige forhold av redsel for å være alene, og gjemmer seg bak tanken at de sikkert gjør barna en tjeneste. Noe de sjelden gjør, dersom forholdet er elendig. Terapeutene sa dessuten at problemet nettopp at folk først går fra hverandre når de har begynt å hate hverandre og konfliktnivået har blitt skyhøyt. Og det er virkelig ikke det beste for barna! Anonymous poster hash: b9fb8...0a7
MammantilNurket Skrevet 3. januar 2014 #42 Skrevet 3. januar 2014 (endret) Jeg synes at dette høres ut som en usedvanlig dårlig idé, HI. Slikt som dette er dømt til å bli oppdaget og det blir garantert en lite hyggelig affære. Det er en rettferdig sak å oppleve å bli tiltrukket av andre enn livspartneren sin, eller å bli hodestups forelsket, MEN det å hoppe i det med begge bena først er en HELT annen sak. Behold trusen på, sett en klinkekule mellom knærne, ha is i magen, ta en kald dusj ... hva som helst, bare ikke gjør noe overilt. Er du ulykkelig i ditt ekteskap: Gå fra mannen din. Gjør saker og ting ryddig - og i RIKTIG rekkefølge. Dette gjelder dere begge. Det er ikke noe særlig å starte et forhold med hissige eks-menn og -koner som lusker i kulissene. Endret 3. januar 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #43 Skrevet 3. januar 2014 Jeg har en hypotese om at egoister er mye oftere utro enn altruister. Regner med at det er forsket på. Noen som vet? Min mor scorer i alle fall høyt på egoisme. Har faktisk funnet meg en ISTJ-mann - den mest lojale typen av alle. (Myers-Briggs). Er selv INTJ. Anonymous poster hash: fd37c...3f8 Blir helt satt ut av hvor ondskapsfulle og lite nyanserte flere er mot HI her inne. Følelser og sterk seksuell tiltrekning er mer komplisert enn man skulle tro. Men det er nok ikke annet å vente på et forum som er stappfullt av unge gravide kvinner proppfulle av hormoner . Og nei, dette har nada med egoisme å gjøre, men skyldes vanligvis helt andre menneskelige mekanismer enn personlighet alene. Det er dessuten kun kvinner som bruker hersketeknikkmerkelappen "egoist" mot hverandre i slike tilfeller. Du får vurdere dette selv HI. Barn kompliserer naturligvis ting, og er forholdet til din mann egentlig veldig godt og dekker dine fysiske behov, så hadde jeg virkelig tenkt meg om flere ganger.... For da har du mye å tape. Anonymous poster hash: b9fb8...0a7 Om HI og flammen bedriver utroskap så gjør de kun vondt for andre og godt for seg selv. Er ikke det egoisme så vet ikke jeg. Anonymous poster hash: fd37c...3f8 For det første så er en slik tankegang ugyldig fordi du forutsetter at hennes mann ville fått vite om det. Men det hadde vært umulig for ham å ha det vondt på grunn av dette, dersom han ikke hadde visst om det. Skjønner? Og dessuten: Dersom du legger en slik definisjon til grunn, at egoisme er synonymt med å tenke på egne behov (også), så ville de fleste her inne vært egoister per definisjon. Anonymous poster hash: b9fb8...0a7 Det er like mye et svik mot de HI bør elske mest uansett om det blir oppdaget eller ikke. Det er like mye et svik mot hennes barn som mot hennes mann. Tro meg. Det er slik det føles for et barn å ha en utro mor. Anonymous poster hash: fd37c...3f8
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #44 Skrevet 3. januar 2014 Jeg har en hypotese om at egoister er mye oftere utro enn altruister. Regner med at det er forsket på. Noen som vet? Min mor scorer i alle fall høyt på egoisme. Har faktisk funnet meg en ISTJ-mann - den mest lojale typen av alle. (Myers-Briggs). Er selv INTJ. Anonymous poster hash: fd37c...3f8 Blir helt satt ut av hvor ondskapsfulle og lite nyanserte flere er mot HI her inne. Følelser og sterk seksuell tiltrekning er mer komplisert enn man skulle tro. Men det er nok ikke annet å vente på et forum som er stappfullt av unge gravide kvinner proppfulle av hormoner . Og nei, dette har nada med egoisme å gjøre, men skyldes vanligvis helt andre menneskelige mekanismer enn personlighet alene. Det er dessuten kun kvinner som bruker hersketeknikkmerkelappen "egoist" mot hverandre i slike tilfeller. Du får vurdere dette selv HI. Barn kompliserer naturligvis ting, og er forholdet til din mann egentlig veldig godt og dekker dine fysiske behov, så hadde jeg virkelig tenkt meg om flere ganger.... For da har du mye å tape. Anonymous poster hash: b9fb8...0a7 Om HI og flammen bedriver utroskap så gjør de kun vondt for andre og godt for seg selv. Er ikke det egoisme så vet ikke jeg. Anonymous poster hash: fd37c...3f8 For det første så er en slik tankegang ugyldig fordi du forutsetter at hennes mann ville fått vite om det. Men det hadde vært umulig for ham å ha det vondt på grunn av dette, dersom han ikke hadde visst om det. Skjønner? Og dessuten: Dersom du legger en slik definisjon til grunn, at egoisme er synonymt med å tenke på egne behov (også), så ville de fleste her inne vært egoister per definisjon. Anonymous poster hash: b9fb8...0a7 Det er like mye et svik mot de HI bør elske mest uansett om det blir oppdaget eller ikke. Det er like mye et svik mot hennes barn som mot hennes mann. Tro meg. Det er slik det føles for et barn å ha en utro mor. Anonymous poster hash: fd37c...3f8 Men da forutsetter du igjen premisser du ikke har belegg for, nemlig at barnet oppdager det. Og hvis premissene er gale, blir også konklusjonen gal. Når det er sagt så er jeg enig i at HI burde tenke seg noe om, særlig dersom hun er lykkelig i forholdet sitt eller de har en kortvarig bølgedal. Men er det så fristende at hun ikke klarer å stå i mot, så tenker jeg at hun får nyte det, passe på beskyttelse og samtidig passe på å være svært diskret. Og hun bør da faktisk være klar over at hun selv kommer til å plages med samvittighetskvaler etterpå, og være forberedt på at det er prisen hun betaler for å gi etter for fristelsen. Men vanligvis tror jeg at det at man forelsker seg i andre, samt utroskap, er et tegn på at forholdet er kortvarig eller langvarig dårlig. Med mindre man er sammen med noen som er av den kronisk utro typen som alltid søker spenning og oppmerksomhet. Har selv aldri vært utro, eller vært utro mot, men hadde valgt å ikke vite så lenge utroskapen ikke var omfattende eller medførte et ønske om brudd. Da ville jeg ha visst årsaken. Anonymous poster hash: b9fb8...0a7
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #45 Skrevet 10. januar 2014 What happend here? Vært på seminar hi? Anonymous poster hash: 6190d...e6b
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #46 Skrevet 11. januar 2014 skil deg og gi faren omsorgsretten for barna, fritt fram for deg da.. Anonymous poster hash: f83e8...98d
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #47 Skrevet 11. januar 2014 Hold deg for god til å følge følelsene... Du kommer til å angre.. Iallefall om du ser en fremtid med din mann. Det er grusomt å bære på hemligheten og sviket :/ Anonymous poster hash: ba977...d62
catchbaby Skrevet 11. januar 2014 #48 Skrevet 11. januar 2014 Jeg har ikke lest alt her, men helt sikkert noen som har sagt noe av det samme...Tenk på mannen din! Fortjener han dette? Fortjener han at du i det hele tatt har sånne tanker uavhengig av om du gjør noe med det eller ei? Du er bedre enn det her. Ta deg sammen. Enten er du stabil og tro mot mannen din, eller så synes jeg du skal rydde opp på en ordentlig måte. Det og ha lyster og være fristet er en ting, men du sier jo du ikke kan styre deg, at du gruer deg til seminar med tanke på hva som kan skje. Jeg mener det er urovekkende. Her må du gå inn i deg sjøl å finne ut hva du vil, men for gudsskyld vær nå ærlig.
Berta_78 Skrevet 11. januar 2014 #49 Skrevet 11. januar 2014 Så ikke den første tråden. Men har du eller han barn- så glem det. Din lykke er ikke viktigere enn deres!!! Anonymous poster hash: 21f03...309 Jada, vi er begge gift og har barn og ingen av oss vil ødelegge det. Derfor tror jeg også vi begge vil klare å være diskret og ikke røpe oss hvis vi innleder et forhold.... Hmmmm.... Jeg er så frista... Anonymous poster hash: 8564a...98a Wow, den påstanden er cirka like mye sagt og cirka like sannsynlig at vil medføre riktighet som "jeg skal aldri drikke igjen" :-D Lykke til til deg og de tusen andre som årlig iverksetter prosjekt "VI kommer til å få det til, altså!"
Himmel og hav Skrevet 11. januar 2014 #50 Skrevet 11. januar 2014 Tråden er ryddet for hetsende og krenkende utsagn. Himmel og hav Brukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå