Gå til innhold

Oppdatering fra meg som hadde forelska meg i en annen enn mannen min....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Og som egentlig trengte å strammes opp men som isteden fikk sympati fra flere andre her som hadde det på samme måten.....

- i natt har HAN sms'et meg om at han tenker på meg og savner meg.... Herregud, dette kommer til å gå galt. Seminarhelg i januar i sikte, og jeg tror ikke jeg klarer å stå imot....

Hjeeeeelp!!

Anonymous poster hash: 8564a...98a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli syk den helga. Stol på meg </3

Anonymous poster hash: 46f78...938

Skrevet

Bli syk den helga. Stol på meg </3

Anonymous poster hash: 46f78...938

Hehe, det er jeg som leder det seminaret, så blir jeg syk er det bare en utsettelse....

Skrevet

Så ikke den første tråden. Men har du eller han barn- så glem det. Din lykke er ikke viktigere enn deres!!!

Anonymous poster hash: 21f03...309

Skrevet

Du er ikke alene!! Samme her.....

Anonymous poster hash: df3d9...649

Skrevet

Så ikke den første tråden. Men har du eller han barn- så glem det. Din lykke er ikke viktigere enn deres!!!

Jada, vi er begge gift og har barn og ingen av oss vil ødelegge det. Derfor tror jeg også vi begge vil klare å være diskret og ikke røpe oss hvis vi innleder et forhold.... Hmmmm.... Jeg er så frista...

Skrevet

Du høres ut som min mor da jeg var ti og min bror seks. Seminar etter seminar. Stakkars oss og min far. Det hadde nok gått mot skilsmisse uansett, men utroskap er bare så uendelig dårlig gjort. Du aner ikke hvor mye respekt hun har mistet fra oss barna, sine foreldre, øvrig familie og venner.

Anonymous poster hash: fd37c...3f8

Skrevet

Jada, vi er begge gift og har barn og ingen av oss vil ødelegge det. Derfor tror jeg også vi begge vil klare å være diskret og ikke røpe oss hvis vi innleder et forhold.... Hmmmm.... Jeg er så frista...

Altså - det er vel ingen som innleder et forhold uten å tro de skal være diskret...! Poenget er at det er stor sjanse for at minst en av dere røper dere på et vis. Eller i det minste oppfører dere anerledes og gjør partneren utrygg, forholdet dårlig og rammene rundt barna ustabile. Ta med deg et bilde av barna dine, og se på det hele tiden. Å gjøre dette mot dem er virkelig ikke bra! At du er forelsket kan du ikke styre, men at du med viten og vilje går inn i en situasjon som dette gjør du helt frivillig. Tenk om du blir tatt? Mannen drar, samarbeid blir vanskelig og barna dine blir konfliktbarn... Er det verdt det for et kn*ll?

Tenk deg om....

Anonymous poster hash: 7e7e7...721

Skrevet

Jeg tenker at det ikke er rart at skilsmissestatistikken er så høy, når jeg gang på gang leser/hører om hvor lav terskelen for å være utro er. Når man i tillegg ser fremover og plnlegger å innlede et forhold så må du jo være dels ond eller?

Hadde du skrevet at du var betatt av denne fyren og hadde det vondt pga det så skulle du fått min sympati. Dersom du valgte mannen din fremfor demne flammen og gjorde alt du kunne for å slukke begjæret.

Mem du planlegger altså å såre mannen din med et forhold på si med en kollega, og fortsette ekteskapet ditt.

-i mine øyne kan det ikke bli stort verre.

.

Gjør barna dine en tjeneste og vær ærlig. Forlat mannen din om du virkelig har et så dårlig ekteskap at du lar deg selv friste på denne måten. Du skylder mannen og barna dine ar dette ikke ender med et bittert brudd med knuste hjerter og et dårlig minne fra barndommen, fordi du ikke klarer å styre dine lyster.

Dette var veldig egoistisk.

Skrevet

Jeg skal ikke komme med noe lekse til deg, for jeg vet hvordan du har det. Og jeg synes utroskap er usselt, men jeg er så "head over heels" når det kommer til denne mannen at jeg ikke vet hvordan jeg hadde reagert om jeg fikk sjansen. Det er kanskje veldig vanskelig å sette seg inn i det og veldig lett å dømme, men jeg har helt ærlig aldri følt slikt for noen og det føles ut som jeg mister helt kontroll. Jeg er både gift og har barn.

Anonymous poster hash: 03f2a...32e

Skrevet

Slik har jeg også hatt det. Mye jobb relatert hotell overnatting. Man treffer mye mennesker.

skjønner godt det kan friste å følge følelsene.

Jeg satte barna foran følelsene. Ønsker heller ikke at et forhold skal slutte fordi jeg trodde gresset var grønnere på andre siden...

Ironiske nok er jeg skilt. Min tidligere bedre halvdel fulgte følelsene. Skilsmissepapirene var i boks å tre små barn som ikke skjønte noe . Forholdet hennes varte i to uke etter at papirene var i orden.

Anonymous poster hash: be3c0...6ff
Skrevet

Hadde min mann vært utro hadde det knust barna, selvfølgelig også meg, men virkelig, man utsetter ikke barna for noe sånt.

Du tror du er diskret, men bare det at du har startet flere tråder her ang saken tyder på noe annet.

Tenk hva du gjør mot andre mennesker her.

Dere sårer ektefeller og barn som virker ikke har fortjent dette.

For hva? Et billig ligg. Vil du virkelig være den damen?

To kollegaer av meg gjorde det samme i sommer.

De er ikke mye respektert lenger.

Anonymous poster hash: 043f1...abc

Skrevet

Syns du er veldig egoist. Vist du har så lyst på denne mannen og han på deg, så syns jeg dere heller bør gå fra deres partner. Vist dere har det minste av respekt for deres partner og deres barn. Skjønner ikke hvor samvittigheten deres er.

Anonymous poster hash: acc70...340

Skrevet

Jeg sier go for it girl! Det er visst flere her som er misunnelige på deg som er en sterk og selvstendig kvinne, som gjør hva du selv vil. Gjør det du selv føler er riktig og ikke la deg pirke av nesa av disse jentene som ikke er tøffe nok til å følge sine egne hjerter men heller lar seg styre av "det man skal gjøre", noe vi kvinner har gjort i alt for mange år. Stå på, du er tøff! :D

Anonymous poster hash: 4b56c...5ac
Skrevet

Så du mener at hun bare skal tilfredsstille sine egne lyster og behov uten å tenke på sin mann og sine barn? Hva med deres følelser hvis det kommer for en dag? Er det totalt irrelevant?

Skrevet

Les om forelskelse. Det føles godt når man er forelsket, det er hormonene i kroppen.Tenk over hva du vil og hva du vil oppnå. Du klarer å styre unna hvis du vil. Hvis du vil satse på familien, så styrer du unna.og husk det er bare hormonene som suser rundt. Denne nye flammen din er det alt for tidlig å si om er en evigvarende kjærlighet. Man blir lurt trill rundt når man er forelsket og får høre varme ord. Ikke la deg lure. Vil du være en kvinne med hode hevet og stolthet så må du ta det i riktig rekkefølge. Det er ofte en kortvarig lykke det du søker nå.

Skrevet

Jeg sier go for it girl! Det er visst flere her som er misunnelige på deg som er en sterk og selvstendig kvinne, som gjør hva du selv vil. Gjør det du selv føler er riktig og ikke la deg pirke av nesa av disse jentene som ikke er tøffe nok til å følge sine egne hjerter men heller lar seg styre av "det man skal gjøre", noe vi kvinner har gjort i alt for mange år. Stå på, du er tøff! :D

Anonymous poster hash: 4b56c...5ac

Ja, for å være selvstendig og tøff er det samme som å være jævlig barnslig og fraskrive seg ansvaret for barn og familie? Virkelig? Skal man dra og pule rundt på alt man finner attraktivt hvis det er det man VIL, mens partner og barna sitter hjemme og bare må godta det? De fleste som ikke går fra partner men heller ligger med den andre bak partnerens ligg gjør det fordi de er for feige og redde for å bli alene hvis denne andre ikke gidder å bli sammen med dem. Derfor sitter de på to stoler samtidig og ser hvem av mennene som gidder å være sammen med dem. Og seriøst, misunnelig fordi man ikke klarer å holde f... i buksa???? Seriøst? Jeg har selv opplevd utroskap og VET hvor mye det ødelegger. Har brukt flere år på å få tilbake selvtilliten og evnen til å stole på folk. Utrolig vond tid. Og ja, jeg er glad i sex og ikke prippen, men mener at det å pule på masse forskjellige hører singellivet til, har du valgt forhold og fått barn/giftet deg så bør du ta hensyn til familien din, ikke bare til dine umiddelbare lyster.

Anonymous poster hash: 53f11...0e6

Skrevet

* bak partnerens rygg skulle det stå.. Hehe

Anonymous poster hash: 53f11...0e6
Skrevet

Hva hadde du tenkt og følt om du hadde vært i mannen din sine sko. Og det var han som hadde oppført seg slik som du nå gjør? 

Skrevet

Du høres ikke ut som et godt menneske. Ikke til å stole på. Jeg synes synd på mannen din og dine barn hvis du har. En ting er å like noen og få følser,det kan man ikke styre. Men å innlede et forhold når du er gift er KVALMT.

Anonymous poster hash: 365cc...c84

Skrevet

Tror ikke helt du forstår hva som kan bli konsekvensene av det du holder på med. Er du klar over at to familier kan bli splittet grunnet det dere holder på med? Vil du at barna dine skal få to hjem, og vokse opp uten begge foreldrene i samme hus fordi du syntes utroskapen fristet mer enn samholdet i familien? Hvis du ikke elsker mannen din lengre, avsluttet forholdet på en verdig måte i det minste. Det fortjener både mannen og barna dine. Dette virker som å kun handle om spenning for dere begge. Sikkert gøy der og da, men tenk hvor mange dere sårer. En kveld med spenning er ikke verdt det du ofrer for spenningen. Tenk lengre enn nesa rekker

Har ingen respekt for verken deg eller denne mannen.

Skrevet

Du høres ut som min mor da jeg var ti og min bror seks. Seminar etter seminar. Stakkars oss og min far. Det hadde nok gått mot skilsmisse uansett, men utroskap er bare så uendelig dårlig gjort. Du aner ikke hvor mye respekt hun har mistet fra oss barna, sine foreldre, øvrig familie og venner.

Anonymous poster hash: fd37c...3f8

Samme gjorde min mor, begynte med seminarer, fortsatte med div "møter" o.l.

Endre selvfølgelig med skilsmisse og mamma måtte flytte fra oss ungene, alle valgte å bli igjen hos pappa. 

Hadde hun brutt med pappa først, og så innledet et forhold med mannen hun var forelsket i hadde vi kunne tilgi og akseptere det, men måten hun gjorde det på førte til at vi mistet all respekt for henne. Sånn gjør man ikke mot mannen sin!

Anonymous poster hash: 500dc...23e

Skrevet

Du burde lese gårsdagens VG, HI....

Der står det at par i følge eksperter i de fleste tilfeller holder sammen alt for lenge av misforstått hensyn til barna.

Men om du egentlig har det bra i ekteskapet, så vær gjennomført diskret hvis du gjør noe.

Lykke til uansett hva det blir til, og oppdater oss :-)

Anonymous poster hash: b9fb8...0a7
Skrevet

Det styggeste her er at det ikke engang en en glipp i et svakt øyeblikk, du planlegger å gi etter.

Råttent gjort mot alle involverte.

Anonymous poster hash: 043f1...abc

Skrevet

Skjønner ikke hva som får deg til å tro at dette er en oppdatering folk bryr seg om.

Du har lyst til å pule en annen mann enn din egen og gamble hele familiens lykke i samme slengen.

Lykke til. Håper far får barna. En sånn egoistisk mor som nærmest planlegger utroskap har nok med å ta vare på seg selv tror jeg.

Anonymous poster hash: 702a0...b91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...