Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Hun har en fettprosent som tilsier at de fleste muskler burde synes godt, hun sier selv hun trener med pt 1-2 ganger i uka. Hvordan er det da mulig å ha overarmer på nivå med mitt syltynne barn som ikke har nådd puberteten enda? Vet i hvert fall hvor jeg ikke skal reise forå benytte pt. Elendig utbytte for pengene ( eller er det sponset kanskje?) Anonymous poster hash: 419de...f1c
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Du vet at det delvis er genetisk hvor mye musklene synes - uansett hvor mye du trener? Og jeg vil tro at hun ikke trener for å få store muskler - men hun kan likevel være veldig sterk i de armene sine. Skal jeg tippe så har du og hun veldig ulik kroppstype og genetisk arvemateriale, så det som passer henne vil sikkert ikke passe deg. Enten det, eller så treffer hun bare et ømt punkt hos deg Anonymous poster hash: c4d6c...3e4
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Dette har faktisk jeg også tenkt når jeg har sett bilder av henne. Veldig dårlig utbytte av den styrketreningen hun driver med. Selv om hun genetisk ikke får store muskler bør uansett musklene vises bedre når hun er såpass tynn. Jeg tror hun overdriver kondisjonstreningen slik at næringen som skal til for å bygge opp musklene forsvinner før hun får brukt dem til å bygge musklene.... Jeg har ganske lik kroppstype som henne, og slik er også min mor og søster. Veldig tynne armer etc, men musklene vises med en gang vi begynner å trene litt styrke. Effekten kommer raskt. Anonymous poster hash: 8f29f...082 Anonymous poster hash: 8f29f...082
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Dette har faktisk jeg også tenkt når jeg har sett bilder av henne. Veldig dårlig utbytte av den styrketreningen hun driver med. Selv om hun genetisk ikke får store muskler bør uansett musklene vises bedre når hun er såpass tynn. Jeg tror hun overdriver kondisjonstreningen slik at næringen som skal til for å bygge opp musklene forsvinner før hun får brukt dem til å bygge musklene.... Jeg har ganske lik kroppstype som henne, og slik er også min mor og søster. Veldig tynne armer etc, men musklene vises med en gang vi begynner å trene litt styrke. Effekten kommer raskt. Anonymous poster hash: 8f29f...082 Anonymous poster hash: 8f29f...082 Ja, det er akkurat det jeg mener. Har overhode ikke gener for å bygge muskler selv, trener moderat og har allikevel langt mer definerte armer en dette. Selv med noen kilo mer polstring. Hvis tanken bak dette er sponsor, så har de gjort en kjempetabbe synes jeg. Aldri i livet om jeg hadde brukt penger på et treningsopplegg der. Anonymous poster hash: 419de...f1c
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Jeg er utdannet innen kosthold og trening, grunnen er mest sannsynlig at hun ikke spiser nok. Du klarer ikke å bygge muskler på for lite mat, du bryter kun ned. Anonymous poster hash: 3b9cd...ddb
Bustetroll Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 Så kommer det jo litt an på hvordan man trener og da... Og hun trener ikke for å bygge store utbulende muskler
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #7 Skrevet 29. desember 2013 Du vet at det delvis er genetisk hvor mye musklene synes - uansett hvor mye du trener? Og jeg vil tro at hun ikke trener for å få store muskler - men hun kan likevel være veldig sterk i de armene sine. Skal jeg tippe så har du og hun veldig ulik kroppstype og genetisk arvemateriale, så det som passer henne vil sikkert ikke passe deg. Enten det, eller så treffer hun bare et ømt punkt hos deg Anonymous poster hash: c4d6c...3e4 Overhode ikke. Har ikke gener for å bygge muskler selv. Jeg blir virkelig skeptisk over en så dårlig progresjon, det kan ligge i det ei skriver over her, overdrevet kondisjon kan tære slik at kroppen ikke har nok til å bygge opp. I så fall gjør denne pt en så stor tabbe ved å være med på det at han burde være flau over "reklamen" han får gjennom bloggen. Anonymous poster hash: 419de...f1c
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #8 Skrevet 29. desember 2013 Jeg har jobbet med trening og kosthold i en årrekke, og folk er forskjellige, men etter all sannsynlighet er det for lite kalorier inn og for mange som brukes. Kosten har utrolig mye å si for styrleystyrketrening. Det hjelper ikke så mye å trene hele tiden om man ikke får i seg nok næring. Anonymous poster hash: 2d18d...c8b
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #9 Skrevet 29. desember 2013 Hun er underernært og da tærer kroppen på musklene siden den ikke har fett å ta av. Anonymous poster hash: cd35c...432
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #10 Skrevet 29. desember 2013 Er faktisk litt enig her! Hennes mage og six-pack hadde sett mye bedre ut hvis det hadde vært litt mere fett. Tynn er hun definitivt, men magemusklene ser ikke fin ut. De henger liksom bare i huden. Det mangler litt fett!! Anonymous poster hash: 623e3...634
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #11 Skrevet 29. desember 2013 Virker som en del her har greie på kost/trening her. Jeg fikk en gang beskjed om å trappe ned på kondisjon og å trene styrke, samt spise minst 1600 kcal om dagen. Hva er konsekvensene av å bruke for mye kalorier slik at du ikke bygger muskler? I lengden. Anonymous poster hash: 419de...f1c
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #12 Skrevet 29. desember 2013 Hun trener jo ikke hele kroppen. Sett magen? Der er det muskler! Anonymous poster hash: 746f0...8fe
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #13 Skrevet 29. desember 2013 Hun trener jo ikke hele kroppen. Sett magen? Der er det muskler! Anonymous poster hash: 746f0...8fe I følge bloggen trener hun da styrke med løse vekter. Rosa vekk og merke, med samme vekt sin datteren min som ennå ikke har begynt på skolen kan løfte. Anonymous poster hash: 419de...f1c
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #14 Skrevet 29. desember 2013 Så kommer det jo litt an på hvordan man trener og da... Og hun trener ikke for å bygge store utbulende muskler De ferreste damer trener for å få det, men hun har ikke lange slanke muskler heller. Noe andre som trener like mye som henne ville hatt nå. Anonymous poster hash: 1a91d...c9e
Bustetroll Skrevet 29. desember 2013 #15 Skrevet 29. desember 2013 Så kommer det jo litt an på hvordan man trener og da... Og hun trener ikke for å bygge store utbulende muskler De ferreste damer trener for å få det, men hun har ikke lange slanke muskler heller. Noe andre som trener like mye som henne ville hatt nå. Anonymous poster hash: 1a91d...c9e Hun har markerte magemuskler, og lår og leggmuskler. Hun trener vel ikke armene så hardt da vet du:)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #16 Skrevet 29. desember 2013 Kukerundtsydrom Anonymous poster hash: 419de...f1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå