Gå til innhold

For en gangs skyld var det faktisk hyggelig å ha svigermor på besøk :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere hatt et anstrengt forhold til svigermor, da hun har kommet inn her som en dampveivals og overtatt styringen helt her. Hun har gått i alle skuffer og skap ink undertøyskuffen min, klagd over vaskingen min og til om med fikset seg egen nøkkel til huset vårt, men jeg har holdt ut fordi hun er fantastisk med ungene og jeg ser hvor stor glede mine barn har med sin farmor.

Men denne julen har hun bare vært snill, hun startet med å si hvor fint jeg hadde pyntet til jul, hvor bra vasket det var her. Hun lot meg styre på mitt eget kjøkken, spurte flere ganger om hun var i veien, spurte om hun kunne hjelpe meg med noe og sa flere ganger at hun syns det var så koselig at jeg var svigerdatteren hennes :)

Hun tok seg til og med et glass med vin.

Så det umulige er faktisk mulig.. Det går an å feire jul med svigermor uten å bli irritert en eneste gang :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Kanskje hun på forhånd har lusket på forumet her og lest alle svigermonster-trådene :P

Skrevet

Helomvending :) kanskje mannen din har sagt et ord eller to til henne...

Men hyggelig for deg da, dermed kan du også slappe av å ikke gå rundt og irritere deg over henne.

Skrevet

Åååh, lever i håpet! Og min svigermor er rene engelen sammenlignet med din! Tror jeg må bli litt mindre hårsår... Det viktigste er som du sier at de er glad i og gode med ungene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...