Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Nå må vi ha nytt bilsetet igjen å lurer på om jeg bør være med på å betale den. Selv har jeg ikke behov for noe bilsetet ettersom jeg ikke har bil. Dette er tredje setet vi kjøper,å de to andre har jeg betalt. Jeg har heller ikke så god råd ettersom jeg er alenemamma. Så hva tenker dere? Anonymous poster hash: e725d...8f4
det er berre mordi Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Kjem an på mange ting. Betalte han ikkje på dei forrige to? Var dei dyre? Er han den som bringer og henter borna til og frå samver?
SmellyCat Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Hvem skal bruke setet om du er alenemor og ikke trenger det?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Hvem trenger nytt bilsete? Anonymous poster hash: 0954a...1cf
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 Kjem an på mange ting. Betalte han ikkje på dei forrige to? Var dei dyre? Er han den som bringer og henter borna til og frå samver? Nei han betalte ikke en eneste krone på de to andre setene. De var riktig nok ikke så dyre ettersom jeg kjøpte de av en vennine,men er litt lei av at det er jeg som skal kjøpe alt han trenger av utstyr når det er ting jeg faktisk ikke har bruk for. Ja det er han som både hentet og bringer ettersom han bor en time unna. Anonymous poster hash: e725d...8f4
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #6 Skrevet 28. desember 2013 Barnefaren trenger nytt setet i bilen. Det han har nå er for liten til 2 åringen. Anonymous poster hash: e725d...8f4
det er berre mordi Skrevet 28. desember 2013 #7 Skrevet 28. desember 2013 Viss det er slik at han både henter og bringer er eg veldig for at de skal betale halvparten kvar. MEN, når du har betalt dei to før, så synes eg han skal betale heile. Sånn. Neste sak!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #8 Skrevet 29. desember 2013 Du sier han henter og leverer hver gang. Står han for bensinen alene? Anonymous poster hash: 6bfe8...cc8
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #9 Skrevet 29. desember 2013 Hadde aldri kjøpt noe til barna som jeg selv ikke hadde behov for her. Hvis faren absolutt skal kjøre med barna, så må han kunne ordne opp med bilsikkerhet selv. Slik er det med den saken!Jeg kunne aldri krevd at han skulle kjøpe barna senger som skal stå her, selv om han ikke har behov for det. Man kjøpet det man har behov for Anonymous poster hash: 0c8d6...f15
LeTwinsA Skrevet 29. desember 2013 #10 Skrevet 29. desember 2013 (endret) Synes du ikke skal det om du betalte de to andre... Men det er vell slik at begge skal bytte på å bringe barna til og fra samvær, så slik sett "bruker" du jo setet du også... dersom det er kun far som kjører .... Endret 29. desember 2013 av LeTwinsA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå