Gå til innhold

Fikk vondt i hjertet da to små skjønne julebukker ringte på døren her i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppi posene sine var det fullt av kakerester og annet restegraps. Vi har ikke hatt julebukker på døra på mange mange år, så her var det heller ikke stort for de å hente. Kun litt fruktrester.

Jeg vet at disse stakkars barna har foreldre som er helt i mot Halloween, og at de synes julebukker er mye mer å foretrekke. Men stakkars små sier bare jeg. De ble jo kjempeskuffet når de heller ikke fikk no julegodter her heller. Kjipt at foreldrene skal være så sta at de ikke lar barna få være med på det alle andre barn i dag gjør. Blir så lei meg på disse barnas vegne. Sukk :(

Anonymous poster hash: 0857f...d5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungene hadde det sikkert kjempegøy. De fleste unger liker vel uansett julekaker og julesnop? Det gjør i hvertfall mine.

Anonymous poster hash: f1e7f...c13

Skrevet

Tror du dramatiserer litt ;)

Anonymous poster hash: fa8c1...445
Skrevet

Herregud, skal denne jakten på de som ikke feirer Halloween virkelig aldri ta slutt?

Her hadde jeg masse julebukker på døra i går. De hadde alle velfylte poser og de fikk mere her. Tror til og med jeg så ett par av den rundt Halloween tider ;-)

Skrevet

Hvorfor innfører dere ikke nyttårsbukk? Da vet alle at det kommer noen på døren på nyttårsaften, og man kan planlegge bedre. Slik er det i Bergen, og det fungerer kjempebra!

Anonymous poster hash: 0ef5e...d39

Skrevet

Kommer iallfall til å ha snop i hus neste jul (ekstra til julebukkene, som er litt ekstra fristende). Ønsker å ta i mot alle barn med åpne armer. Enten det er juledagene eller nyttårsdagene, eller Halloween. Er for at alle skal kose seg mest mulig, og gjerne flest mulig dager. Har bare et lite ønske, og det er at alle andre også kan være litt ekstra rause mot de uskyldige barna, enten de går Halloween eller julebukk.

HI

Anonymous poster hash: 0857f...d5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...