midgard Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Jeg satt meg ned for å bestille kinobiletter til i morgen, tenkte vi skulle se "Frost" men så ser jeg at det står 7 år. Jeg er ikke veldig mye på kino og lurer derfor på om det er ok at vi ser den? Er den skummel? Har noen her sett den? Datteren min er 4,5 - altså laaaangt fra 7.... Hjelp!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Jeg satt meg ned for å bestille kinobiletter til i morgen, tenkte vi skulle se "Frost" men så ser jeg at det står 7 år. Jeg er ikke veldig mye på kino og lurer derfor på om det er ok at vi ser den? Er den skummel? Har noen her sett den? Datteren min er 4,5 - altså laaaangt fra 7.... Hjelp! Jeg hadde med en på 5, den var kanskje litt skummel, men det gikk greit. Vil nok si den passet bedre for barna på 6,5 og 8 år som var med Anonymous poster hash: ee829...fcc
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Hadde med gutten min på akkurat 4. Hvor var den filmen skummel????!? Gutten min storkoste seg. Og det gjorde jeg også Anonymous poster hash: 970f6...be0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå