Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 ? Anonymous poster hash: a7e7d...487
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 En felles bekjent fortalte meg, jeg hadde mistanker fra før, men han bedyret at det var ingenting. Så jeg gikk inn på telefonen hans og så melding fra denne felles bekjente som sa at han måtte fortelle det til meg ellers forteller hun det. Og at han måtte velge, henne eller meg, og ikke sitte på to stoler. Etterfølgende forhold mellom ham og elskerinna fant jeg ut ved at han sa han kuttet kontakt, og en annen felles bekjent fortalte at han har sett dem sammen ute på byen da han sa til meg at han måtte jobbe overtid. Jeg gikk på hans telefon igjen og fant flust med meldinger og anrop til et nummer, søkte opp, og det var hennes. Anonymous poster hash: f2bbf...dfe
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 ja det skal jeg si det det skal vel du egentlig drite i Anonymous poster hash: 3ccaa...277
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Jeg sjekka mailen hans og fant tydelig bevis der, han nekta selvfølgelig men jeg hadde tatt utskrift fra mail og slang dem i fanget hans å da kunne han jo ikke nekte lengre.. Anonymous poster hash: 7c4eb...0e3
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 ja det skal jeg si det det skal vel du egentlig drite i Anonymous poster hash: 3ccaa...277 Ikke drit deg ut Anonymous poster hash: b1d4c...045
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #6 Skrevet 28. desember 2013 Sa han skulle ut med kompiser, men elskerinna hans var ikke så smart der hun merket han i bilder på fb.. Anonymous poster hash: e5c52...4a0
Mrs Smith Skrevet 28. desember 2013 #7 Skrevet 28. desember 2013 Sa han skulle ut med kompiser, men elskerinna hans var ikke så smart der hun merket han i bilder på fb.. Anonymous poster hash: e5c52...4a0 Å herregud, smart dame ;-) Leit for deg :-(
høstbaby2011 Skrevet 28. desember 2013 #8 Skrevet 28. desember 2013 ja det skal jeg si det det skal vel du egentlig drite i Anonymous poster hash: 3ccaa...277 Whaaaaat?!????
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #9 Skrevet 28. desember 2013 Hun som hadde sex med han bak min rygg kontaktet meg på facebook. Hun hadde også blitt lurt av han. Anonymous poster hash: 519ac...b46
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #10 Skrevet 28. desember 2013 Sa han skulle ut med kompiser, men elskerinna hans var ikke så smart der hun merket han i bilder på fb.. Anonymous poster hash: e5c52...4a0 Å herregud, smart dame ;-) Leit for deg :-( Takk for omtanken, men hehe, nei, jeg var egentlig glad til. Var bare dråpen for min del. Skal ikke påstå han var psykopat, men han hadde mange likhetstrekk. Når bildene ble lagt ut fikk jeg endelig noe håndfast å peke på, og kunne derfor gå med lett hjerte. Ingen barn involvert heldigvis! Han foreslo dog at vi kunne prøve å redde forholdet ved å flytte hver for oss en periode og skaffe oss hund som vi kunne ha 50/50 slik at vi måtte holde kontakten... Eeeh... Anonymous poster hash: e5c52...4a0
2005&2010 Skrevet 28. desember 2013 #11 Skrevet 28. desember 2013 Han kom hjem og sa det 4 timer etter det skjedde.
Mrs Smith Skrevet 28. desember 2013 #12 Skrevet 28. desember 2013 Sa han skulle ut med kompiser, men elskerinna hans var ikke så smart der hun merket han i bilder på fb.. Anonymous poster hash: e5c52...4a0 Å herregud, smart dame ;-) Leit for deg :-( Takk for omtanken, men hehe, nei, jeg var egentlig glad til. Var bare dråpen for min del. Skal ikke påstå han var psykopat, men han hadde mange likhetstrekk. Når bildene ble lagt ut fikk jeg endelig noe håndfast å peke på, og kunne derfor gå med lett hjerte. Ingen barn involvert heldigvis! Han foreslo dog at vi kunne prøve å redde forholdet ved å flytte hver for oss en periode og skaffe oss hund som vi kunne ha 50/50 slik at vi måtte holde kontakten... Eeeh... Anonymous poster hash: e5c52...4a0 Skaffe hund ?? hehe Bra du ble kvitt han :-)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #13 Skrevet 28. desember 2013 1.(dette er mange år siden) han var i oslo en helg, når han kom hjem på søndagen var det en jente som la meg til på FB. Fikk en meld av henne hvor det sto "Det var ikke meningen å legge deg til som venn". merkelig nok var hun fra oslo hun også og vi hadde kunn 1 felles venn. jeg forsto lunta og sa til han at hun hadde fortalt det. Var ekstra morsomt å fortelle han at jeg bare hadde gjettet etterpå Anonymous poster hash: 823cc...687
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #14 Skrevet 28. desember 2013 Haha herregud for noen hjernedøde menn Anonymous poster hash: 359de...a4c
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #15 Skrevet 29. desember 2013 Hun som hadde sex med han bak min rygg kontaktet meg på facebook. Hun hadde også blitt lurt av han. Anonymous poster hash: 519ac...b46 Det var vel strengt tatt han som hadde sex med henne bak din rygg! Han lurte dere begge? Endte en av dere opp med ham? Anonymous poster hash: cbac4...2ca
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #16 Skrevet 29. desember 2013 Hadde dårlig magefølelse, sjekka Mail, hadde rett. Anonymous poster hash: ab0f9...7ca
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #17 Skrevet 29. desember 2013 Dytter Anonymous poster hash: a7e7d...487
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #18 Skrevet 29. desember 2013 ja det skal jeg si det det skal vel du egentlig drite i Anonymous poster hash: 3ccaa...277 Det går også an å la være å svare hvis man ikke har lyst til å dele. Anonymous poster hash: e80a1...57d
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #19 Skrevet 29. desember 2013 Hun som hadde sex med han bak min rygg kontaktet meg på facebook. Hun hadde også blitt lurt av han. Anonymous poster hash: 519ac...b46 Og der var hun venn med mannen din eller?! Hun hadde også blitt lurt...? Hvordan fant hun ut hvem du var da? Anonymous poster hash: 43c4d...b4e
2barns mor Skrevet 29. desember 2013 #20 Skrevet 29. desember 2013 Hadde hatt mistanke lenge, men også i vår situasjon bedyret han at de var ingenting. Var til slutt en felles venninne av meg og hans elskerinne som fortalte meg det. Hun ga elskerinna beskjed om at hun kom til å fortelle det, mannen fikk også muligheten av henne igjen til å fortelle det. Men feiget ut. Nektet ikke i det hele tatt da han ble konfrontert, men la alle kort på bordet. Da hadde de holdt på i ca. fire måneder. Vi er fortsatt gift i dag, men hvem vet hva framtiden bringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå