Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Vi er ikke forlovet og han vil ikke gifte seg. Tar jeg det opp blir han sur og ber meg respektere hans valg. Får ikke noe svar på hvorfor. Jeg teoe det er at han ikke ønsker oppmerksomheten også det at hans foreldre ikke er gift. De har vært forlovet i 100 år. Jeg vil alikevell gjerne ha en rikg på fingeren som sier at jegver opptatt og jeg er hans. Vurderer å kjøpe inn ringer til 10 årsdagen vår som en overraskelse. Han kan jo ikke nekte liksom!?!? Men så er det det at jeg ikke vil være forlovet for alltid heller.. Vanskelig.. Og litt trist synes jeg. Anonymous poster hash: 90de4...707
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Mange feil der men. Jævla telefon! Anonymous poster hash: 90de4...707
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Syns han bør imøtekomme deg! Anonymous poster hash: d590b...ee3
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Syns han bør imøtekomme deg! Anonymous poster hash: d590b...ee3 Ja vet ikke hvorfor det er hans valg som skal respekteres... Anonymous poster hash: 90de4...707
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 Nå er ikke jeg så opptatt av giftemål og ring og "bevis" for at man "tilhører" noen, men hvis det hadde plaget samboeren min veldig mye at vi ikke er gift, ville jeg giftet meg fordi det hadde gjort ham lykkelig. Man kan jo bare ta det på tinghuset i lunsjpausen, om man vil det. Poenget mitt er: Vil han at du skal være ulykkelig? Og ER du egentlig ulykkelig fordi dere "bare " er samboere? Hvis han vil gjøre deg fornøyd, burde han gifte seg med deg. Men vil du gifte deg med en som gjør det kun for å "shut you up"? Anonymous poster hash: 3f04f...6b7
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #6 Skrevet 28. desember 2013 Syns han bør imøtekomme deg! Anonymous poster hash: d590b...ee3 Ja vet ikke hvorfor det er hans valg som skal respekteres... Anonymous poster hash: 90de4...707 Ditt valg bør respekteres fordi dere er i et seriøst forhold med felles hus og barn. Vil man leke fri og singel så bør man gå fra samboeren sin og være singel på ordentlig. Utrolig mange menn holder i siste halmstrå for å ikke forplikte seg. Sånne useriøse dustemikler finnes det dessverre mange av. Anonymous poster hash: cedef...0bf
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #7 Skrevet 28. desember 2013 Nå er ikke jeg så opptatt av giftemål og ring og "bevis" for at man "tilhører" noen, men hvis det hadde plaget samboeren min veldig mye at vi ikke er gift, ville jeg giftet meg fordi det hadde gjort ham lykkelig. Man kan jo bare ta det på tinghuset i lunsjpausen, om man vil det. Poenget mitt er: Vil han at du skal være ulykkelig? Og ER du egentlig ulykkelig fordi dere "bare " er samboere? Hvis han vil gjøre deg fornøyd, burde han gifte seg med deg. Men vil du gifte deg med en som gjør det kun for å "shut you up"? Anonymous poster hash: 3f04f...6b7 Nei det er akkurat det! Men samtidig så tror jeg litt at denne motsettelsem har blitt en slags barnslig prinsipp. Og hvis det er det synes jeg det er greit å tvinge han til å bli "voksen". Anonymous poster hash: 90de4...707
skjotta Skrevet 28. desember 2013 #8 Skrevet 28. desember 2013 MÅ en ring bety forlovelse og giftemål da? Jeg vet om ett par som bærer like ringer, men som kaller det en løfte ring. De hav lovet hverandre å være tro og følte ikke behov for at hverken gud eller en dommer skulle overvære løftegivningen. Selv bærer jeg en ring min samboer gav meg i gave, og hva som er forskjellen på den og en forlovelsesring ser jeg ikke. Og der er nok av menn med ring på som er utro og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå