Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Tenk å være så perfekt på alle måter.. mon tro om hun er lykkelig? Anonymous poster hash: b100b...dd4
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Perfekt i sitt bilde. Veldig mange av oss har helt andre verdier enn henne og tenker ikke på henne som perfekt på noen måte. Men hun virker lykkelig med sitt liv, og det er jo fint. Anonymous poster hash: fe2af...723
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Hun er jo ikke perfekt, men hun liker å vise seg frem som perfekt. Du som er voksen dame burde skjønne det. Hun skriver jo og viser bilder av akkurat det hun selv vil. Legg for eksempel merke til at hun ikke har lagt ut bilder av seg i det siste, og det her nok forid hun ikke har hatt tid til å male fjeset sitt. Anonymous poster hash: 6a705...399
3 i april Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Hun lever et liv som jeg ikke engang gidder og bli misunnelig på. Jeg kommer aldri til og trene ørten timer hver dag for å få den perfekte kroppen, jeg gidder heller ikke å stå på bade halve dagen, ikke er jeg særlig opptatt av lavkarbo heller og jeg spiser den maten jeg har lyst på. Ikke er jeg særlig opptatt av interiør heller og jeg bryr meg katta om sofaputene ikke matcher sofan perfekt. Men mannen min elsker meg forder om og jeg er lykkelig med mannen min og de 3 barna våre selv om stuen vår ikke er som tatt ut av et interiør magasin og jeg ikke ser ut som en modell . Hun lever sitt liv å så lenge det gjør henne lykkelig så hvorfor ikke. Jeg er nok en god tanke mer avslappet enn henne å kunne aldri levd er så perfeksjonistisk liv
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Hun selger et produkt. Som seg selv er hun nok som alle oss andre og driter på dass hun også Anonymous poster hash: 5f935...9c4
Regina_George Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 Please ikke kall meg sjalu/bitter/feit, men jeg må bare si at jeg ikke skjønner folks beundring når det gjelder Fotballfrue. For meg da, som bor i Oslo Sentrum og er akademiker, er det ingenting ved hennes liv som appelerer til meg. Hun bor uti gokk, "jobber" som blogger og er hjemmeværende uten noe form for sosial stimuli utenom denne mannen som er mildt sagt helt uspiselig. Og dette baserer jeg på det han har sagt i media om gravide kvinners vekt, Beyonce osv. Det eneste jeg er misunelig på er at hun ikke fikk bekkenløsning da hun var gravid. For DET er vondt:(
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #7 Skrevet 29. desember 2013 Nei, jeg tror ikke hun er spesiellt lykkelig... Og å leve sammen med mannen hennes... Ikke rart hun blir syk. Say no more. Anonymous poster hash: 620df...a32
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #8 Skrevet 29. desember 2013 Hun er jo ikke perfekt, men hun liker å vise seg frem som perfekt. Du som er voksen dame burde skjønne det. Hun skriver jo og viser bilder av akkurat det hun selv vil. Legg for eksempel merke til at hun ikke har lagt ut bilder av seg i det siste, og det her nok forid hun ikke har hatt tid til å male fjeset sitt. Anonymous poster hash: 6a705...399 Enig... Anonymous poster hash: 9e37a...28e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå