Gå til innhold

Hjelp! Urolig baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min på 6 uker har siden han var født vært svært urolig. Fekter konstant med armer og bein, knyter hendene og gråter stort sett hele dagen.

Han er stort sett også våken hele dagen, dupper kun av i vippestolen eller bilstolen i kanskje 5-15 min. Sover greit om natta men vi må gi han sukkervann for å få han til å sovne..

Har prøvd alt; bære/bysse, kosing, bæresjal, kiropraktor (fant låsning i nakken men etter 5 behandlinger mente de det skulle være i orden) osv.

Roer seg heldigvis på trilleturer men vi kan ikke gå tur hele dagen heller, får jo aldri slappet av eller gjort noe hjemme.

Noen som har lignende erfaringer som kan trøste med at det blir bedre? For det kan vel ikke være kolikk heller, i og med at det varer dagen lang? Og ikke er det typisk utrøstelig, det går som regel an å roe han etter en stund men så er det på det igjen...

Anonymous poster hash: 91157...d80

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Men om han roer seg med sukkervann har han kanskje endel luft? Ammer du, eller får han flaske? Har du prøvd å unngå melk? Min var sånn de første 5 ukene, til vi fant ut at han ikke tålte melk.

Skrevet

Det virker bare ikke som det er luft som er problemet.. Ammer kun om natta, gir mm på flaske om dagen da jeg må pumpe pga raynauds fenomen. Men det kan jo være verdt å prøve å unngå melk. Takk for svar

Skrevet

Prøv med probiotika i melken, fikk ny baby etter det. Anbefales av leger på prematur avd på SUS.

Anonymous poster hash: adfbd...656

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det virker bare ikke som det er luft som er problemet.. Ammer kun om natta, gir mm på flaske om dagen da jeg må pumpe pga raynauds fenomen. Men det kan jo være verdt å prøve å unngå melk. Takk for svar

Koster ingenting å prøve! Etter et par dager merket vi bedring her, og det var helt tilfeldig fordi vi hadde glemt å kjøpe melk, så jeg drakk det ikke en hel helg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...