Gå til innhold

Dere som hadde med en mann under fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Felte han noen tårer da han så barnet komme til verden? Eller sto han bare der og holdt et godt og varmt tak rundt din hånd? 

Anonymous poster hash: fa334...531
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Han gråt ikke, men var tydelig rørt!

Skrevet

Felte han noen tårer da han så barnet komme til verden? Eller sto han bare der og holdt et godt og varmt tak rundt din hånd? 

Anonymous poster hash: fa334...531

Han strigråt faktisk under fødselen, men det var på grunn av at jeg hadde det helt grusomt, og han fikk ikke gjort noe med det. Det er omtrent det eneste jeg husker fra de forferdelige timene; at min mann - som ALDRI gråter - hikstet av skrekk :(

Da gutten kom, var han bare lettet for at vi var i live, ungen og jeg - men han gråt ikke da :)

Anonymous poster hash: 75b6f...aaa

Skrevet

Nei. Han syns det var ekkelt/skummelt at ungen var så blå og blodig (hun var helt normal altså, bare han som forestilte seg noe annet). Også kom det fram i ettertid at han ble ganske vettskremt av hylinga mi :P

Tror egentlig bare han var sjokkert, fra begynnelse til slutt

Anonymous poster hash: f1f7d...243
Skrevet

Det kom gledestårer på begge barna.

Anonymous poster hash: 7c938...a8d
Skrevet

Han gråt alle fire gangene, på våre 16 år sammen er det eneste gangene jeg har sett han felle en tåre...

Anonymous poster hash: 74a91...41a
Skrevet

Ja, han ble blank i øynene og det kom et par stille tårer. Vakkert. :)

Skrevet

Nix, ingen tårer der i gården. Ikke fra meg heller. Rørt var vi begge, men ingen tårer :)

Skrevet

Han måtte pent bli igjen på gangen da de løp til operasjonssalen med meg, så jeg vet ikke.

Skrevet

Ingen av oss gråt ;)

Anonymous poster hash: 3fd9f...2c4
Skrevet

Ingen tårer, men et veldig stort smil :)

Skrevet

Ja det gjorde han på alle tre. Han feller ellers aldri en tåre.

Anonymous poster hash: 004d8...0b4

Skrevet

Han gråt begge gangene.. Men første gangen hulkgråt han :)

Skrevet

Rørt, og mulig det var litt vått i øyekroken, men overhodet ingen synlig gråt. Og jeg som hadee gledet meg sånn til å se min staute mann gråte ;)

Skrevet

Han ble rørt og det kom litt tårer i øyekroken, men han gråt ikke og det var ikke lyd :P

Skrevet

Mannen min har vært veldig rørt etter alle 3 fødslene, men han har ikke grått. Ser heller ikke det som noe mål i seg selv. Jeg har heller ikke grått, og heller ikke blitt rørt etter fødselen. Bare veldig glad :)

Anonymous poster hash: 48cbb...f0f

Anonymous poster hash: 48cbb...f0f

Skrevet

Mannen gråt når barnet vårt kom til verden. Jeg var bare sjokkert og forsto lite når jeg fikk barnet opp på meg.

Anonymous poster hash: b8cff...d86

Skrevet (endret)

Ingen tårer her. Heldigvis. Jeg blir fryktelig ubekvem når folk lar følelsene løpe av med seg og blir emosjonelle offentlig :o

Kjæresten måtte love meg i forkant at han ikke skulle gråte. Han var ikke med inn under keisersnittet.

Endret av MammantilNurket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...