Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Og hvilken stol har dere? Anbefaler du den stolen? Anonymous poster hash: f11cf...230
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Han var vel bare rett over 1 år før vi måtte bytte for da var selene for stramme på han. Usikker på hvilket merket vi har nå ettersom jeg ikke selv har bil,har det kun i barnefaren sin bil. Anonymous poster hash: 17177...d48
Prøverpåentil Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Vi byttet når hun var ca 1 år. Ikke så stor jente, men lang Kjøpte Cybex Sirona, veldig fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Vi byttet når hun var ca 1 år. Ikke så stor jente, men lang Kjøpte Cybex Sirona, veldig fornøyd. Jeg har en lang gutt på 2 år som jeg må kjøpe nytt bakovervendt setet for det han har nå er for kort i beina til han. Ikke gøy å høre at han skriker fordi han sitter ubehagelig med beina, Så til lange barn vil du anbefale Cybex Sirona? Anonymous poster hash: 17177...d48
Gustav Klitt Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 Byttet til Britax ett eller annet da han var seks måneder. Den kan både ligge litt bakover og være rett i ryggen, og dekker over mange kg. Vokser med barnet. Han hata å kjøre bil helt til han fikk det setet. Det er fremdeles som å gi ham beroligende, to år senere. Sitter godt og sover godt :-) men jeg er dessverre helt amøbe på å huske navn på sånne ting, så kan ikke gi deg modellen. Muligens Multi-Tech, hvis det stemmer at den går til 36 kg...? Eller var det 25?? Hehe. Beklager :-P
Prøverpåentil Skrevet 28. desember 2013 #6 Skrevet 28. desember 2013 Hmm, vet ikke om jeg kan uttale meg om den passer godt til lange barn?Mente vel egentlig at grunnen til at vi byttet rundt 1-års alder var fordi hun var veldig lang. Tror ikke Cybex har så mange flere egenskaper på den delen.. Men veldig fornøyd med at man kan "snu" setet mot seg når man skal sette barnet inn. Finnes også flere stillinger på setet, om barnet feks skal sove
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #7 Skrevet 28. desember 2013 14 mnd, fra maxi cosi til be safe izi fix (arvet fra storebror så det er 4 år gammelt). Anonymous poster hash: f496a...ede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå