Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Jeg har ikke samboer og har aldri hatt det, men er det virkelig slik at menn faktisk forsørger familien sin? Eller det er damene som gjør det? Anonymous poster hash: a9d18...a5b
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Vet ikke med andre, men vi forsørger familien sammen.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Når man er to voksne er det jo vanlig at man sammen forsørger familien.... Mannen min tjener omtrent tre ganger så mye som meg, så han forsørger jo i større grad enn det jeg gjør men vi sørger jo begge for at hjulene går rundt både økonomisk og på alle andre måter. Anonymous poster hash: dc047...eef
BareMas Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Her hjemme forsørger vi begge to, etter evne. Han tjener bedre enn meg, men min inntekt går også med til å holde liv i familien. Vi gjør så godt vi kan å bidra likt, men siden hans inntekt er større, sparer han mer enn meg.
Odine! Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 Vi gjør det sammen, men akk! - han tjener mest.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #6 Skrevet 28. desember 2013 Vi gjør det sammen. Han jobber mest, men jeg tjener best. Anonymous poster hash: bd37e...624
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #7 Skrevet 28. desember 2013 Nå tjener han myyyye mer enn meg da, jeg tjener også mindre pga permisjon, så hadde pr dags dato ikke klart meg alene. Men det er ikke grunnen til at vi holder sammen, vi valgte sammen at jeg skulle ta 80% lønn i permisjonen, og gå ned i stilling etter det. Anonymous poster hash: 50c8b...a3c
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #8 Skrevet 28. desember 2013 Når jeg ble gravid tilbød bf det. Altså at vi kunne flytte samme og jeg kunne gå hjemme mens han forsørget oss Men så er han nokså gammeldags da... Anonymous poster hash: 6a3e1...e4a
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 28. desember 2013 #9 Skrevet 28. desember 2013 Ja min mann gjør det Han tjener 4 ganger så mye som meg og deler alle pengene og alt han har av verdi med meg. Til og med sokkene sine får han ikke ha i fred Jeg har en fantastisk mann som jeg er så heldig og deler livet mitt med
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #10 Skrevet 28. desember 2013 Vi forsørger familien sammen, og er gjensidig "avhengig" av hverandre for å opprettholde den standard og livsstil som vi har i dag. Men, det er jeg som tjener best. Mulig det er uvanlig at kvinnen tjener mest, men jeg har en god utdannelse og en god jobb. Anonymous poster hash: f5475...c25
MrsMilla Skrevet 28. desember 2013 #11 Skrevet 28. desember 2013 Nei, begge foreldre har ansvar for dette mener vi, og bør bidra like mye. Dette gir også familien større økonomisk stabilitet, og er viktig for å lære barna at mor og far har samme ansvar her, på samme måten som i heimen og med barna. Dermed får også barna et like godt forhold til far som mor.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #12 Skrevet 28. desember 2013 Mulig det er uvanlig at kvinnen tjener mest, men jeg har en god utdannelse og en god jobb. Anonymous poster hash: f5475...c25 Underforstått, han har ikke noen god utdannelse eller noen god jobb. For ellers ville han jo tjent like mye som deg (eller mer). Anonymous poster hash: b4f42...af8
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 28. desember 2013 #13 Skrevet 28. desember 2013 Her gjør vi det også sammen. Jeg tjener mest, men det er våre penger
Nettie+jentungen Skrevet 28. desember 2013 #14 Skrevet 28. desember 2013 Forsørger sammen, men jeg tjener mest. Skulle ønske han tjente mer enn meg
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #15 Skrevet 28. desember 2013 Samboer tjener mer enn meg, men tror jaggu jeg gjør ABSOLUTT alt annet!! nesten hvert fall Anonymous poster hash: feca3...7f7
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #16 Skrevet 28. desember 2013 Når begge jobber fullt tjener vi ca det samme. Men jeg jobber 70% og gjør litt mer husarbeid. Men jeg mener ikke at han forsørger meg! Vi har jo valgt den løsningen vi syns fungerer best. Anonymous poster hash: fbca6...f9a
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #17 Skrevet 29. desember 2013 Mulig det er uvanlig at kvinnen tjener mest, men jeg har en god utdannelse og en god jobb. Anonymous poster hash: f5475...c25 Underforstått, han har ikke noen god utdannelse eller noen god jobb. For ellers ville han jo tjent like mye som deg (eller mer). Anonymous poster hash: b4f42...af8 Hva du leser underforstått tar ikke jeg ansvar for.. Mannen min gjør en fabelaktig jobb på sin arbeidsplass. Han er høyt verdsatt og godt betalt, jobber seg oppover og stiger i gradene. Men han jobber i en helt annen sektor enn meg, har lavere utdannelse og dermed ikke potensialet til å tjene som jeg gjør i sitt yrke. Det har han heldigvis ingen problemer med å akseptere. Han både ser og vet at jeg jobber hardt for de pengene, på lik linje med ham. Anonymous poster hash: f5475...c25
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #18 Skrevet 29. desember 2013 Handler forsørging bare om penger? Hvem som drar lasset økonomisk? Her bidrar vi 50/50 økonomisk. Vi har ca like mye utbetalt. Men han tjener mye mer enn meg. Anonymous poster hash: b73b7...86e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #19 Skrevet 29. desember 2013 vi jobber begge to. vi vasker i huset begge to. vi lager middag begge to. jeg står opp med ungene, han legger dem om kvelden. Anonymous poster hash: 2e8dd...a0f
klishe89 Skrevet 29. desember 2013 #20 Skrevet 29. desember 2013 Vi har ikke barn, men her er det jeg som tjener mest og gjør mest. Både hjemme og på jobb. Har felles økonomi som jeg styrer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå