Gå til innhold

Hva synes dere om folk som har en sarkastisk humor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det greit å komme med sarkastiske kommentarer jevnt og trutt? Morsomt? Eller irriterende?

Anonymous poster hash: 7cb90...28b

Fortsetter under...

Skrevet

Heile tida kan vel bli for mykje, sjølv for meg, men eg må innrømme at eg er ein stor fan av sarkasme;)

Skrevet

Det kommer vel an på om du synes kommentarene er morsomme. Hvis de bare er spydigheter i forkledning, er det ikke greit.

Skrevet

LIker sarkasme veldig godt, men ikke hvis det er konstant - da blir jeg lei. Mannen til en venninne er sånn, blir litt for krampaktig for meg.

Anonymous poster hash: 03e93...fa9
Skrevet

Jeg synes engelskmennene er veldig gode på sarkasme. Men, sjelden jeg hører sarkasme her til lands som jeg synes er særlig morsomt. Og folk som skal være morsomme heeele tiden kan bli slitsomt i lengda, sarkasme eller ei. 

Anonymous poster hash: be6fd...996
Skrevet

Det kommer vel an på om du synes kommentarene er morsomme. Hvis de bare er spydigheter i forkledning, er det ikke greit.

Enig!

Annonse

Skrevet

Hun gamle farmoren i downton abbey må vel være et godt eksempel der sarkasme blir brukt som humor. Jeg morer meg maks når jeg hører henne.

Skrevet

Hun gamle farmoren i downton abbey må vel være et godt eksempel der sarkasme blir brukt som humor. Jeg morer meg maks når jeg hører henne.

Ja, hun er topp. Skikkelig brite. Sarkasme kan være herlig. Det jeg ikke har sansen for er de som krampaktig skal være morsomme hele tiden, oftest på andres bekostning. Det blir slitsomt.
Skrevet

Sarkasme er gøy. Men alt med måte og passer IKKE i alle sammenhenger.

Anonymous poster hash: c83ef...e13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...