Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Er prikk lik han mørke kjæresten til Miranda i sex og singelliv, tror han var idrettslege? Husker ikke hva han het Men han har i hvertfall! http://static03.mediaite.com/thejanedough/uploads/gallery/single-mothers/miranda-hobbes.jpg Aner ikke hvorfor! Rart hvordan man danner seg indre bilder av folk man aldri har møtt før Anonymous poster hash: dddd4...d16
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Jeg tipper han ser sånn ut: http://www.islam.no/forum/forum_posts.asp?TID=2480&OB=DESC Anonymous poster hash: 4ddd2...835
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Hehe når du sier det så! Kjekk mann da Anonymous poster hash: 6df6d...825
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Æsj bomma på linken. Ett fett. Anonymous poster hash: 4ddd2...835
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 Og jeg innbiller meg at suglut er lik Dina i "Dinas bok". En ferm, formfull (på den riktige måten), høy, autoritær og sensuell kvinne som er glad i menn og god mat:-) Anonymous poster hash: d46d3...585
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #6 Skrevet 28. desember 2013 Dr. Robert Leeds Anonymous poster hash: d3eeb...a8e
Jallow B Skrevet 28. desember 2013 #7 Skrevet 28. desember 2013 Hahahaha. Omg Nei, han er nok ikke lik ham. Heldigvis/desverre, alt ettersom
Jallow B Skrevet 28. desember 2013 #8 Skrevet 28. desember 2013 http://1.bp.blogspot.com/-U77-Y8_wsDA/Ua5pFoP-wZI/AAAAAAAAAXI/9ilKiRxkYD0/s1600/DSC_2205.JPG Mer sånn !
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #9 Skrevet 28. desember 2013 Hahahaha. Omg Nei, han er nok ikke lik ham. Heldigvis/desverre, alt ettersom Du har en nydelig datter da, jeg møtte deg på et treff for noen år siden! Anonymous poster hash: 42387...9a0
Jallow B Skrevet 28. desember 2013 #10 Skrevet 28. desember 2013 Hahahaha. Omg Nei, han er nok ikke lik ham. Heldigvis/desverre, alt ettersom Du har en nydelig datter da, jeg møtte deg på et treff for noen år siden! Anonymous poster hash: 42387...9a0 Om det var meg; tusen takk Jeg er ikke den eneste med en dreadlocksmann i denna byen..
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #11 Skrevet 28. desember 2013 Hahahaha. Omg Nei, han er nok ikke lik ham. Heldigvis/desverre, alt ettersom Du har en nydelig datter da, jeg møtte deg på et treff for noen år siden! Anonymous poster hash: 42387...9a0 Om det var meg; tusen takk Jeg er ikke den eneste med en dreadlocksmann i denna byen.. Ja, jeg vet det var deg! Var på Grønnland... Men uansett, bare hyggelig! Anonymous poster hash: 42387...9a0
Jallow B Skrevet 28. desember 2013 #12 Skrevet 28. desember 2013 Naaaw. Takk. Hun blir bare penere og penere
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #13 Skrevet 28. desember 2013 Hahahaha. Omg Nei, han er nok ikke lik ham. Heldigvis/desverre, alt ettersom Du har en nydelig datter da, jeg møtte deg på et treff for noen år siden! Anonymous poster hash: 42387...9a0 Om det var meg; tusen takk Jeg er ikke den eneste med en dreadlocksmann i denna byen.. Har han dreadlocks? Ææææsj. Fikk inn en pasient med det på traume engang. Orket ikke ta i han engang før jeg hadde tatt på hansker. Anonymous poster hash: 91c9f...d5f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #14 Skrevet 28. desember 2013 Hahahaha. Omg Nei, han er nok ikke lik ham. Heldigvis/desverre, alt ettersom Du har en nydelig datter da, jeg møtte deg på et treff for noen år siden! Anonymous poster hash: 42387...9a0 Om det var meg; tusen takk Jeg er ikke den eneste med en dreadlocksmann i denna byen.. Har han dreadlocks? Ææææsj. Fikk inn en pasient med det på traume engang. Orket ikke ta i han engang før jeg hadde tatt på hansker. Anonymous poster hash: 91c9f...d5f Og jeg hadde aldri i livet tatt i deg, selv med hansker. Du må være et ekkelt menneske Anonymous poster hash: dddd4...d16
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #15 Skrevet 28. desember 2013 Hahahaha. Omg Nei, han er nok ikke lik ham. Heldigvis/desverre, alt ettersom Du har en nydelig datter da, jeg møtte deg på et treff for noen år siden! Anonymous poster hash: 42387...9a0 Om det var meg; tusen takk Jeg er ikke den eneste med en dreadlocksmann i denna byen.. Har han dreadlocks? Ææææsj. Fikk inn en pasient med det på traume engang. Orket ikke ta i han engang før jeg hadde tatt på hansker. Anonymous poster hash: 91c9f...d5f Barnslig! Han er et menneske han også... Anonymous poster hash: 42387...9a0
skjotta Skrevet 28. desember 2013 #16 Skrevet 28. desember 2013 Hahahaha. Omg Nei, han er nok ikke lik ham. Heldigvis/desverre, alt ettersom Du har en nydelig datter da, jeg møtte deg på et treff for noen år siden! Anonymous poster hash: 42387...9a0 Om det var meg; tusen takk Jeg er ikke den eneste med en dreadlocksmann i denna byen..Har han dreadlocks? Ææææsj. Fikk inn en pasient med det på traume engang. Orket ikke ta i han engang før jeg hadde tatt på hansker. Anonymous poster hash: 91c9f...d5f Da tar du ikke eden du har avlagt mye høytidelig gett...
skjotta Skrevet 28. desember 2013 #17 Skrevet 28. desember 2013 ....og blair underwood... hva het den advokatserien han begynte sin karrierei? Jeg hører musikken og ser for meg introen... skikkelig 80talls greie...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #18 Skrevet 28. desember 2013 Hahahaha. Omg Nei, han er nok ikke lik ham. Heldigvis/desverre, alt ettersom Du har en nydelig datter da, jeg møtte deg på et treff for noen år siden! Anonymous poster hash: 42387...9a0 Om det var meg; tusen takk Jeg er ikke den eneste med en dreadlocksmann i denna byen..Har han dreadlocks? Ææææsj. Fikk inn en pasient med det på traume engang. Orket ikke ta i han engang før jeg hadde tatt på hansker. Anonymous poster hash: 91c9f...d5f Da tar du ikke eden du har avlagt mye høytidelig gett... Jeg har ansvaret for hodeenden og står fritt til å bruke hansker når jeg har lyst. Og tar ikke i det ekle håret uten hansker. Anonymous poster hash: 91c9f...d5f
skjotta Skrevet 28. desember 2013 #19 Skrevet 28. desember 2013 Hahahaha. Omg Nei, han er nok ikke lik ham. Heldigvis/desverre, alt ettersom Du har en nydelig datter da, jeg møtte deg på et treff for noen år siden! Anonymous poster hash: 42387...9a0 Om det var meg; tusen takk Jeg er ikke den eneste med en dreadlocksmann i denna byen..Har han dreadlocks? Ææææsj. Fikk inn en pasient med det på traume engang. Orket ikke ta i han engang før jeg hadde tatt på hansker. Anonymous poster hash: 91c9f...d5f Da tar du ikke eden du har avlagt mye høytidelig gett...Jeg har ansvaret for hodeenden og står fritt til å bruke hansker når jeg har lyst. Og tar ikke i det ekle håret uten hansker. Anonymous poster hash: 91c9f...d5f Eden er ikke "å ikke ha hansker på" den er å "redde liv samma søren" dersom du nøler og leter etter hansker og det koster ett liv pga noe så simpelt som at "fyren hadde dreads" kan vi jo trøste oss med at ingen liv vil ligge i dine hender igjen :-)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #20 Skrevet 28. desember 2013 Hahahaha. Omg Nei, han er nok ikke lik ham. Heldigvis/desverre, alt ettersom Du har en nydelig datter da, jeg møtte deg på et treff for noen år siden! Anonymous poster hash: 42387...9a0 Om det var meg; tusen takk Jeg er ikke den eneste med en dreadlocksmann i denna byen..Har han dreadlocks? Ææææsj. Fikk inn en pasient med det på traume engang. Orket ikke ta i han engang før jeg hadde tatt på hansker. Anonymous poster hash: 91c9f...d5f Da tar du ikke eden du har avlagt mye høytidelig gett...Jeg har ansvaret for hodeenden og står fritt til å bruke hansker når jeg har lyst. Og tar ikke i det ekle håret uten hansker. Anonymous poster hash: 91c9f...d5f Eden er ikke "å ikke ha hansker på" den er å "redde liv samma søren" dersom du nøler og leter etter hansker og det koster ett liv pga noe så simpelt som at "fyren hadde dreads" kan vi jo trøste oss med at ingen liv vil ligge i dine hender igjen :-) Det ligger hansker tilgjengelig på omtrent 10 plasser på traumestua, så det rekker jeg fint når båra blir trillet inn😃 Anonymous poster hash: 91c9f...d5f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #21 Skrevet 28. desember 2013 ....og blair underwood... hva het den advokatserien han begynte sin karrierei? Jeg hører musikken og ser for meg introen... skikkelig 80talls greie... LA Law. Og nå fikk jeg musikken på hjernen også. Takk skal du ha! Anonymous poster hash: cf695...64d
skjotta Skrevet 28. desember 2013 #22 Skrevet 28. desember 2013 ....og blair underwood... hva het den advokatserien han begynte sin karrierei? Jeg hører musikken og ser for meg introen... skikkelig 80talls greie...LA Law. Og nå fikk jeg musikken på hjernen også. Takk skal du ha! Anonymous poster hash: cf695...64d Værsågod!!!!! Jeg hadde feil by i hodet. Tenkte hele tiden på Chicago. ...
Jallow B Skrevet 29. desember 2013 #23 Skrevet 29. desember 2013 Hahahaha. Omg Nei, han er nok ikke lik ham. Heldigvis/desverre, alt ettersom Du har en nydelig datter da, jeg møtte deg på et treff for noen år siden! Anonymous poster hash: 42387...9a0 Om det var meg; tusen takk Jeg er ikke den eneste med en dreadlocksmann i denna byen.. Har han dreadlocks? Ææææsj. Fikk inn en pasient med det på traume engang. Orket ikke ta i han engang før jeg hadde tatt på hansker. Anonymous poster hash: 91c9f...d5f Wait, what? Hva i alle dager er det du innbiller deg er æsj med dreadlocks?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå