Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Jeg er i uke 38 (37,3), 3.gangs. Har termin 17. januar. Men iløpet av dagen har jeg hatt noen ganske så annerledes kynnere. De kommer kun i underlivet, og jeg føler meg så øm så øm i mormunnen. Jeg føler på meg at d skjer noe, kanskje at d åpner seg litt og forbereder seg. Det er jo greit d, så lenge d ikke skjer noe mer enn det. Min mann er sjømann og kommer ikke hjem før 8.jan, og jeg vil gjerne at babyen blir født i januar, for hennes del. Er så nervøs her jeg sitter alene og kjenner på d som er vondt. Ser for meg armer og ben med barnevakter, skyss til sykehuset og moralsk støtte.. Kynnerene (modningsriene) kommer sånn ca. hvert 15 min eller så. Og jeg husker at d var noe lignende som skjedde sist også.. Men da var jeg nærmere termin! Ca en uke begge gangene. I tillegg gikk slimproppen to dager før på begge.. ikke noe tegn til d nå. Så hva sier du? Kan d holde seg slik mange dager/ uker til? Og er d noen som har erfart at slimproppen har gått noen ganger, mens andre ganger ikke? Anonymous poster hash: 39349...82f
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Jeg har født fire ganger, fire forskjellige fødsler! Men lureriene har begynt tidligere og tidligere, så det behøver absolutt ikke å bety noe! Fjerde gangen fikk jeg skikkelige rier (kjente de igjen etter tre ganger), men de ga seg faktisk, kom og gikk i to dager før jeg fødte dagen før termin. Hadde da vært sykemeldt flere uker pga vonde kynnere/maserier. Jeg har aldri sett noen slimpropp, men to dager før tredje fødsel fikk jeg en tegningsblødning, og det skjedde også fjerde gang (bare mye mer blod da). Jeg anbefaler deg å ta to paracet og prøve å sove. Hjelper ikke det, ta en telefon til føden og hør med dem. Man behøver ikke greie alt selv bare fordi man er tredjegangs og "erfaren"! Kanskje du kan legge en alternativ plan dersom noe skulle skje før? Hvem som skal være barnevakt og om det er noen du kunne tenke deg å ha med på fødselen. Så du føler deg kanskje tryggere. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Tusen takk for at du ville svare meg Ok men d høres bra ut, d at lureriene kommer tidligere for hver gang. Veldig betryggende Tørr nesten ikke fortelle pappaen ute på havet heller hvordan jeg har d akkurat nå.. er redd han blir helt på tuppa stakkars. Men jeg får krysse fingre, og knipe igjen Ska følge ditt råd og ta to paraceter før jeg legger meg. SÅ håper jeg at jeg får sove godt HI Anonymous poster hash: 39349...82f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå