Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Jeg har alltid vært en følsom og nærtagende person, er ganske sikker på at jeg er såkalt "høysensitiv". Jeg har lett for å reagere på ting folk sier og overtolker ting. Etter å ha vært sosial er jeg ofte veldig sliten etterpå. Takler ikke å jobbe mer enn deltid. Vi har vært i mange selskaper nå i jula og jeg føler meg fullstendig utkjørt nå.. etter hvert selskap blir jeg gående og gruble på ting folk sa, hva mente han med det.. hvorfor sa hun det.. prøver så godt jeg kan å ha det hyggelig og prate med andre, har det ofte hyggelig der og da men når jeg kommer hjem igjen får jeg ofte en vond følelse inni meg. Vet ikke helt hvorfor. Klarer ikke å fordøye alle inntrykkene og er bare dønn sliten. Hjemme, sammen med mannen og barna har jeg det bra, er ikke stresset eller deppa sånn ellers. Hva søren er det som feiler meg?? Noen andre som har det slik? Anonymous poster hash: 29b86...a42
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Hjelper heller ikke at jeg har en svigerfamilie som har en veldig direkte kommunikasjonsform og med småfrekke kommentarer og sarkasme som humorform. Anonymous poster hash: 29b86...a42
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Du beskriver meg! Har også slike svigerforeldrene. Anonymous poster hash: f4af5...9e8
Gjest MaJo0812 Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Har det også sånn! Aner ikke hvorfor, det er såå slitsomt, bruker jo flere dager på å "fordøye" et middagsselskap.. Sikkert uten grunn..
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Kjenner meg igjen. Jeg har ei venninne som sier at vi er høysensisive. Og jeg er så enig. Slitsomt å være det, føler med deg! Anonymous poster hash: 40e7b...cd2
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 Jeg er akkurat som deg, er veldig sensitiv og føler meg anstrengt sammen med folk. D er så slitsomt å ha d slik, jeg er også utmattet etter en vanlig dag på jobb, pga at jeg må forholde meg til folk og prøve å skjule min sosiale angst. Jeg jobber 50%, kunne ikke jobbet 100%. En trøst er d kanskje at vi er flere.. Klem fra meg Anonymous poster hash: 1b4d0...622
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå